بنا بر درخواست اصحاب رسانه؛

ثبت‌نام برگزاری دومین کارگاه آموزشی "تاریخ شفاهی ورزش ایران" ویژه اصحاب رسانه تا سه‌شنبه تمدید شد

۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۱:۰۲:۳۶
کد خبر: ۹۰۷۲۶۳
به منظور ارتقاء و تعمیق دانش و مهارت پژوهشگران و تربیت پژوهشگر و کمک پژوهشگر در حوزه تاریخ شفاهی ورزش ایران،دومین کارگاه آموزشی تاریخ شفاهی ورزش ایران ویژه "اصحاب رسانه" طی روزهای 22 و 23 آبان ماه در آکادمی ملی المپیک برگزار و علاقه مندان اصحاب رسانه می توانند با شرایط ذیل اقدام به ثبت نام و شرکت در این کارگاه نمایند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ مراسم افتتاحیه این کارگاه آموزشی ساعت 9 صبح روز چهارشنبه 22 آبان ماه در  کلاس زنده‌یاد استاد حمیدی آکادمی ملی المپیک برگزار و به مباحث تاریخ شفاهی ورزش ایران اهداف و ضرورت ها دکتر صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک(9 الی 11)،روش پژوهش و اجرای تاریخ شفاهی دکتر حبیب الله اسماعیلی مدیر موزه کتابخانه مرکز اسناد امام خمینی( 11 الی 13)،دکتر غلامرضا عزیزی عضو هیات علمی سازمان اسناد و کتابخانه ملی و رییس پژوهشکده اسناد(14 الی16) و تکنیکهای تاریخ شفاهی دکتر مرتضی نورایی عضو هیات علمی گروه تاریخ دانشگاه اصفهان (  16 الی18) برگزار خواهد شد.

همچنین  دومین روز کارگاه آموزشی تاریخ شفاهی ورزش ایران  نیز پنجشنبه 23 آبان ماه در همان محل برگزار و به مباحث فنون مصاحبه در تاریخ شفاهی محسن کاظمی پژوهشگر و دکتر مرتضی رسولی پور پژوهشگر(8 الی 12) و تدوین در تاریخ شفاهی حجت الاسلام سعید فخر زاده ( 13 الی15) برگزار خواهد شد.

شرکت در این کارگاه رایگان و در خاتمه به شرکت کنندگان گواهی نامه معتبر اهدا می شود که نظر به محدودیتهای موجود تنها 30 سهمیه برای اصحاب رسانه جهت حضور در این کارگاه به روابط عمومی کمیته ملی المپیک اختصاص یافته که انتخاب شرکت کنندگان بر اساس شرایط زیر خواهد بود.

1- دارا بودن مدرک کارشناسی و بالاتر در رشته روزنامه نگاری،ارتباطات،سینما و...

2-سابقه کار تحقیقاتی یا تالیف مقالات و تولید کار در رسانه که البته ارسال نمونه الزامی است.

بدیهی است با توجه به سهمیه تعیین شده بالطبع اولویت با افرادی است که در اسرع وقت و با مدارک کامل و از زمان اعلام فراخوان اقدام به ثبت نام  کرده باشند.

لازم به ذکر است به ثبت نام هایی که نقصی مدارک داشته  و یا بعد از 30 نفر اول واجد شرایط، ثبت نام کرده باشند ترتیب اثر داده نخواهد شد.

علاقه مندان می بایست از زمان درج این خبر (شنبه 13 مهر ماه 98) تا پایان روز سه شنبه 16 مهر ماه مدارک خود را به همراه شماره تماس به آدرس ایمیل olympic.iran@ yahoo.com  ارسال نمایند.

گفتنی است با توجه به فراخوان عمومی نخست که 6 مهر ماه اعلام گردید تعدادی از اصحاب رسانه اقدام به ثبت نام کرده  و بنا بر درخواست اصحاب رسانه این تاریخ تا روز سه شنبه 16 مهر ماه تمدید گردید.

نظر شما