گزارش توییتری یامین‌پور از جلسه با استاندار و جوانان یزد

پیگیری برای پرداخت وام ازدواج دو هزار جوان یزدی/ راه‌اندازی اولین خانه جوان و مرکز نوآوری و شکوفایی یزد

۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۰۲:۱۷:۱۵
کد خبر: ۱۲۸۰۱۴۲
پیگیری برای پرداخت وام ازدواج دو هزار جوان یزدی/ راه‌اندازی اولین خانه جوان و مرکز نوآوری و شکوفایی یزد
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان طی یک رشته توییت گزارشی از جلسه با استاندار و جوانان استان یزد ارائه کرد.

به گزارش برنا، رشته توییت وحید یامین‌پور ، معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان درباره سفر به یزد و جلسه با استاندار و جوانان به شرح زیر است:

*جناب آقای فاطمی استاندار جوان و پرتلاش یزد، تاکید کرد جلسات آتی ستادهای ساماندهی امورجوانان را با ریاست خود و در بالاترین سطح مدیریتی دستگاه‌های مرتبط با امور جوانان برگزار و مصوبات را پیگیری خواهد کرد.

ما وکیل مدافع جوانان در حاکمیت هستیم

*گزارشی از گلایه‌های جوانان از بهانه‌گیری‌های بانک‌ها در اعطای تسهیلات ازدواج ارائه کردم.

*استاندار یزد موضوع را از مدیران بانک‌ها پیگیری کرد. مصوب شد وام همه حدود دو هزار جوان یزدی که در نوبت دریافت وام هستند، در اسرع وقت پرداخت شود.

*مصوب شد مرکز نوآوری و شکوفایی استان یزد با حمایت معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان تاسیس شود.

*نخستین خانه جوان یزد(محلی برای فعالیت سمن‌ها و فعالیت‌های جوانان استان) ظرف مدت ۶ ماه به بهره‌برداری خواهد رسید. استاندار محترم با درخواست ما برای تامین همه هزینه‌های باقی‌مانده برای آماده‌سازی موافقت کرد.

*در ستاد ساماندهی مصوب شد محل مناسب برای تاسیس مراکز مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده در شهرستان‌های استان یزد در اختیار ما قرار بگیرد. معاونت جوانان در صدور مجوز مراکز باید سرعت عمل بهتری داشته باشد.

*دوره ملی دانش‌افزایی ویژه مدیران، روانشناسان و مشاوران مراکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده برگزار و از برخی تلاشگران این عرصه تقدیر به عمل آمد.

*این توفیق را هم داشتم که با جمعی از سمن‌ها و تشکل‌های جوانان، فعالان دانشجویی و گروه‌های جهادی جلسه گفت‌ و شنود نسبتا مفصلی داشته باشم.

*بارمون سنگینه دعا کنید

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز