جلودارزاده در گفتگو با برنا اعلام کرد؛

گروه های تندرو پیامک زدند تا به لایحه حمایت از کودکان رای ندهم / عدم حمایت از کودکان بسترساز رشد آمار دزدی ، قاچاق و اعتیاد است

۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۲۱:۵۹:۲۷
کد خبر: ۷۷۷۷۶۶
گروه های تندرو  پیامک زدند تا به لایحه حمایت از کودکان رای ندهم / عدم حمایت از کودکان بسترساز رشد آمار دزدی ، قاچاق و اعتیاد است
نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: برای تصویب لایحه حمایت از کودکان از سوی گروه های تندرو به بنده پیامک زدند که به این لایحه رای ندهم.

به گزارش گروه اجتماعی برنا، از گوشه و کنار کشور عزیزمان خبرهای ناگوار آزار کودکان به گوش می رسد... تقریبا هر ماه خبر یک کودک آزاری در ابعاد مختلف، فضای رسانه ای را به خود معطوف می کند . این درحالی است که با توجه به آمار تاسف این نوع جرایم  شوم ، لایحه قانون حمایت از کودکان در شورای نگهبان متوقف شده است .

نمایندگان مجلس  این لایحه را  تابستان در کمیسیون به تصویب رساندند اما باز هم برای به سرانجام رسیدن آن ، فعالان و حامیان کودکان چشم انتظار تصویب نهایی در شورای نگهبان هستند.

با توجه به مناسبت روز منع خشونت علیه کودکان، بر آن شدیم تا از آخرین خبرها در خصوص لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان باخبر شویم.

سهیلا جلودارزاده، نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی برنا اظهار داشت: برای تصویب لایحه حمایت از کودکان از سوی گروه های تندرو به بنده پیامک زدند که به این لایحه رای ندهم چرا که معتقدند حال که FATA در شورای نگهبان رد شده است دیگر اعضای کمیسیون اجتماعی به دنبال تصویب نهایی لایحه حمایت از کودکان هم نباشند.

وی تصریح کرد: حمایت از مظلومان باید در راس اهداف حکومت باشد، ما بعنوان نماینده مردم می دانیم اغلب ناهنجاری ها، معلول عدم حمایت از کودکان و زنان است چرا که یک مرحله از بهسازی امور جامعه به مراقب، نگهداری و حسن پرورش کودکان بستگی دارد.

این مقام مسئول تاکید کرد: با عدم حمایت از کودکان ما می توانیم عناصری که می توانند آینده را در راستای پیشرفت رقم بزنند به یک دزد، قاچاقچی، معتاد و ... تبدیل کنیم.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز