معاون وزیر ورزش و جوانان خبر داد؛

اولین سندیکای غیردولتی حوزه جوانان به صورت ملی فعالیتش را آغاز می کند

۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۶:۲۱:۴۹
کد خبر: ۷۹۷۷۴۳
اولین سندیکای غیردولتی حوزه جوانان به صورت ملی فعالیتش را آغاز می کند
معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: بحث پارلمان و مجمع ملی جوانان جزو آرزوهای سال های دیرینه جوانان بوده که تا به امروز ؛ چندین بار در کشور تصمیم به انجامش گرفته شده ولی به اجرا نرسیده است و اکنون زمان محقق شدن این امر رسیده است .

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدمهدی تندگویان- معاون وزیر ورزش و جوانان - در نشست با دبیران و اعضای سازمان‌های مردم نهاد جوان استان کرمان  هدف اصلی از سفر به استان کرمان را هماهنگی برای انجام رخداد بزرگ انتخابات مجمع ملی تشکل های مردم نهاد در کرمان عنوان کرد و این رویداد را بزرگترین اتفاق کشور در حوزه جوانان دانست و افزود: بعد از انقلاب اسلامی، اولین بار است که چنین رخدادی در کشور اتفاق می افتد.

تندگویان تصریح کرد: بحث پارلمان و مجمع ملی جوانان جزو آرزوهای سال های دیرینه جوانان بوده که تا به امروز ؛ چندین بار در کشور تصمیم به انجامش گرفته شده  ولی به اجرا نرسیده است  و اکنون زمان محقق شدن این امر رسیده است .

معاون وزیر ورزش و جوانان یادآور شد: مجمع تشکل های مردم نهاد استانی از سراسر کشور انتخاباتشان را در کرمان به صورت رسمی و کشوری برگزار می کنند و سپس با حضور معاون اول رئیس جمهور این انتخابات رسمیت پیدا می کند و بدین ترتیب مجمع ملی به عنوان اولین سندیکای غیردولتی حوزه جوانان به صورت ملی فعالیتش را آغاز می کند.

معاون وزیر ورزش و جوانان  در ادامه گفت : طی توافقات انجام شده با دولت و شخص معاون اول رییس جمهور ،سوم بهمن ماه تاریخی است که انتخابات این مجمع انجام می شود و برای این رویداد بزرگ، وزرای دولت و نمایندگان مجلس حضور خواهند داشت .

 

 

نظر شما