وانت بارهای فاقد کارت هوشمند اعمال قانون خواهند شد

۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۶:۴۸:۲۸
کد خبر: ۹۳۳۲۴۸
وانت بارهای فاقد کارت هوشمند اعمال قانون خواهند شد
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران اظهار داشت: بر اساس طرح ساماندهی وانت بارهای برون شهری، رانندگان این وانت ها که تا دی ماه کارت هوشمند خود را دریافت نکرده اند، توسط پلیس راهور اعمال قانون خواهند شد. بر همین اساس الزام دریافت بارنامه برای آنها و تردد قانونی منوط به دریافت کارت های هوشمند راننده است.

به گزارش  گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محمد حسن کلهری گفت: بر اساس تصمیمات اخذ شده در خصوص تخصیص سوخت ناوگان وانت بار بر اساس پیمایش از این پس، جهت دریافت سهمیه عملکردی این ناوگان بایستی نسبت به اخذ مدارک و اسناد حمل شامل کارت هوشمند راننده و ناوگان و بارنامه جهت حمل محصولات اقدام کنند.

 

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران در ادامه بیان داشت: از 5 دی ماه سال جاری تردد وانت بارهای فاقد کارت هوشمند راننده ممنوع خواهد شد و بر اساس قوانین و مقررات توسط پلیس راهور اعمال قانون می شوند.

کلهری در پایان گفت: سامانه صدور بارنامه به صورت برخط فقط برای کامیون ها و خودروهای سنگین دیزلی استفاده می شد، اما از این پس مقرر شد وانت بارها نیز برای دریافت بارنامه و پیمایش آنها به این چارچوب اضافه شوند تا تخصیص سوخت آنها بر اساس پیمایش محقق شود.

 

نظر شما