معاون حقوقی رئیس جمهوری:

بحث اعتدال یک گفت و گوی جدید در دولت یازدهم است

۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۳:۰۲:۵۰
کد خبر: ۲۷۲۵۲۲
بحث اعتدال یک گفت و گوی جدید در دولت یازدهم است
معاون حقوقی رئیس جمهوری گفت:بحث اعتدال یک گفت و گوی جدید در دولت یازدهم است و جامعه هم به این گفتمان توجه جدی دارد.

به گزارش خبرنگار حقوقی برنا، امین زاده در نشست هم اندیشی حقوق اعتدال که صبح امروز در جمع خبرنگاران و جمعی از اساتید دانشگاه برگزار شد افزود: رئیس جمهوری تاکید بر مسیر اعتدال و دوری از افراط و تفریط دارد همچنین سعی در پیاده کردن آن در سطح دولت است.

وی گفت: نگاه ما در ایجاد برنامه بر حقوق متمرکز است و می خواهیم بدانیم حقوقدانان تا چه اندازه می توانند بر اعتدال تاثیر بگذارند.

امین زاده با بیان اینکه تلقی ما از اعتدال متفاوت است افزود: در زمینه اعتدال و حقوق تا کنون کاری انجام نشده. ما در این نشست می خواهیم ببینیم اعتدال در وضع قانون و اجرای آن و همچنین محاکم دادرسی چگونه می تواند برای زندگی مردم نوید بخش آرامش باشد.

معاون حقوقی رئیس جمهوری با بیان اینکه اعتدال جایگاه ویژه ای دارد و قرآن به آن اشاره کرده است، تصریح کرد: امیرالمومنین می فرماید یکی از صفات مومن اعتدال است.

امین زاده بیان کرد: بحث اعتدال یک گفت و گوی جدید در دولت یازده است و جامعه هم به این گفتمان توجه جدی دارد.

وی به برگزاری نشست هم اندیشی حقوق و اعتدال و ارائه مقالات اساتید حقوق و دانشگاه در خصوص وضع، تفسیر و اجرای قانون مقالات خود را ارائه خواهند کرد و امیدواریم بتوانیم در جمع بندی این نشست فعالیت گسترده تری در حوزه اعتدال و حقوق داشته باشیم و جمع بندی این نشست راه برگزاری همایش بزرگ حقوق و اعتدال را هموار کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز