آماده باش پایانه های مسافربری از ۲۵ اسفند

۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۶:۳۳:۰۶
کد خبر: ۲۷۲۶۵۸
آماده باش پایانه های مسافربری از ۲۵ اسفند
مدیر عامل سازمان پایانه های شهرداری تهران گفت: پایانه ها از ۲۵ اسفند در آماده باش کامل هستند و خدمات ویژه ای را به مسافران ارائه خواهند داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، محمدرضا حاجی بیگی بابیان این مطلب افزود: از چهار ماه پیش همه برنامه ریزی ها انجام شده است تا بتوانیم در ایام نوروز با ارائه خدمات، رضایت مسافران را جلب کنیم.

وی گفت: مهیاکردن اتاق مادر و کودک، بازی برای کودکان، فراهم کردن امکانات رفاهی برای رانندگان و خدمه و  مستقر شدن گروه پزشکی در پایانه ها از جمله خدماتی است که در پایانه ها ارائه می شود.

حاجی بیگی افزود: با همکاری وزارت راه و ترابری درصدد هستیم که از همه امکانات برای ارائه خدمات بهتر برای مسافران نوروزی اقدام شود.

وی با اشاره به اینکه سالانه 250 میلیون سفر از طریق پایانه‌های کشور انجام می شود، گفت: 45 میلیون سفر از طریق پایانه های تهران انجام می شود.

مدیر عامل سازمان پایانه های شهرداری تهران با اشاره به اینکه در این ایام نظارت تعزیرات و بهداشت در پایانه ها دوچندان خواهد شد، به واحدمرکزی خبر گفت: در صورت مشاهده گران‌فروشی و ارائه موادغذایی تاریخ گذشته و غیربهداشتی با آن برخورد و واحد صنفی پلمپ می‌شود.

حاجی بیگی درخصوص روند احداث پایانه شرق گفت: هم اکنون درحال تملک مابقی اراضی برای ساخت پایانه شرق هستیم که تاکنون عملیات احداث، 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و امیدواریم تا پایان سال 94 پایانه شرق به بهره برداری برسد.

وی درخصوص تغییر مکان پایانه جنوب و آزادی افزود: به علت ایجاد آلودگی و قرارگرفتن این دو پایانه در شهر، کار جا به جایی را به گروه کارشناسان محول کرده ایم که این گروه در حال رایزنی و جانمایی برای پایانه های جدید هستند.

 مدیر عامل سازمان پایانه های شهرداری تهران گفت: در صدد هستیم10 پایانه غیرمتمرکز در تهران احداث کنیم به گونه ای که در هر پایانه دو سه اتوبوس مستقر شوند و شهروندان بدون مراجعه به پایانه های اصلی شهر از طریق این پایانه ها به مقاصد خود سفر کنند که این موضوع در دنیا نیز در حال انجام است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز