مشاور شهردار تهران درامور شورایاری‌ها :

تخلفات حادی در انتخابات شورایاری‌ها رخ نداده است

۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۰:۴۸:۲۵
کد خبر: ۲۷۲۷۳۹
تخلفات حادی در انتخابات شورایاری‌ها رخ نداده است
مشاور شهردار تهران در امور شورایاری‌ها اظهار کرد: تخلفات در چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌ها فراگیر و حاد نبوده است.

به گزارش گروه جوان و جامعه برنا، محمدرضا طالبی نژاد در ستاد هماهنگی چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌ها گفت: با توجه به مشارکت خوبی که شهروندان تهرانی علیرغم درگیری با مسائل شب عید داشته‌اند، انتخابات شورایاری‌ها تا ساعت 20 تمدید شد و پس از پایان انتخابات شمارش و تجمیع آرا در سایت‌های پیش‌بینی شده در محلات صورت خواهد گرفت.

وی افزود: با توجه به تعداد زیاد کاندیداها این شمارش آراء تا پاسی از شب ادامه خواهد داشت. جالب است که علیرغم جنس متفاوت هر محله و شرایط خاص آن و مسائل گوناگون موارد حاد و فراگیری از تخلفات گزارش نشده است البته این مسئله به معنای نبودن هیچ تخلفی نیست بلکه با توجه به فراگیری انتخابات در 354 حوزه انتخابی تخلفات گسترده‌ای گزراش نشده است

مشاور شهردار تهران در امور شورایاری‌ها اظهار کرد: مشارکت در مناطق شمالی مرکزی و جنوبی شهر دلایل متفاوتی داشته است. برای نمونه در مناطق جنوبی و پیرامونی همبستگی‌های اجتماعی، همبستگی‌های قومی،‌ میزان دسترسی به مسئولین و در مناطق شمالی انگیزه‌های فرهنگی، ابراز هویت جمعی، مشارکت و دموکراسی سبب مشارکت مردم در انتخابات شده است.

رئیس ستاد مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به اینکه همه دلایل مشارکت مردم در انتخابات شورایاری‌ها ارزشمند است گفت: مخرج مشترک همه محل‌های تهران امروز مشارکت بود که نشان دهنده فهم پیام فرهنگی این انتخابات از سوی مردم است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز