اردیبهشت ماه سال آینده:

بیست و ششمین کنگره سالانه جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران برگزار می شود

۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۱:۰۶:۰۷
کد خبر: ۲۷۲۷۴۷
بیست و ششمین کنگره سالانه جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران برگزار می شود
بیست و ششمین کنگره سالانه جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران 15 تا 18 اردیبهشت ماه 94 در مرکز همایش های رازی تهران برگزار می شود.

بیست و ششمین کنگره سالانه جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران با هدف ارائه جدیدترین دستاوردهای درمانی و تشخیص در حوزه سرطان ها، گوارش، قلب، ریه و بیماری های روماتولوژی 15 تا 18 اردیبهشت ماه 94 در مرکز همایش های رازی تهران برگزار می شود.

به گزارش گروه سلامت جوان برنا، دکتر ایرج خسرونیا، رییس جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران با اعلام این خبر افزود: در این کنگره با توجه به شیوع دیابت و سرطان ها در کشور، بخش عمده ای از سخنرانی ها به این دو موضوع اختصاص دارد.

وی تصریح کرد: همچنین 4 سخنرانی جامع با موضوعات اخلاق در پزشکی؛ دیابت، استئوآرتریت و غدد از سوی چهره های به نام و استادان مطرح کشور برگزار خواهد شد. 

خسرونیا با اشاره به اینکه در این کنگره 50 مقاله که حاصل فعالیت های تحقیقاتی از دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور است، توسط استادان دانشگاه ها به صورت سخنرانی و 140 مقاله از آخرین پژوهش های علوم پزشکی کشور به صورت پوستر ارائه می شود، تصریح کرد: از جمله مباحث برجسته این کنگره، موضوعات مربوط به سیستم گوارش است که در آن مقالاتی با عناوین گوارش و خون، سندرم روده تحریک پذیر، مطرح شده، همچنین تازه های مربوط به روماتولوژی و اعصاب نیز در قالب مقاله عرضه خواهد شد.

رییس بیست و ششمین کنگره سالانه جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران از برپایی 8 سمپوزیوم با حضور استادان دانشگاه های مختلف کشور خبر داد، اظهار کرد: سمپوزیوم گوارش به موضوع هپاتیت B و سمپوزیوم قلب به موارد جالب این رشته اختصاص دارد.

همچنین سمپوزیوم های غدد و ریه، لوپوس، پزشکی قانونی و سمپوزیوم خون، احیا و عفونی از دیگر سمپوزیوم های این کنگره چهار روزه را تشکیل می دهد که در سمپوزیوم عفونی موضوع " آبولا " و " کرونا " مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

وی از طرح مشکلات پزشکان داخلی در این کنگره به ویژه در زمینه های مربوط به تعرفه ها، مالیات و مسایل شغلی مربوط به فعالیت متخصصان داخلی در بیمارستان ها به عنوان دیگر مواردی نام برد که قرار است در این کنگره مورد بحث، بررسی و هم اندیشی متخصصان امر قرار گیرد. 

خسرونیا ادامه داد: متخصصان داخلی، فوق تخصص های داخلی، پزشکان و جراحان عمومی، متخصصان کودکان، آسیب شناسان و رادیولوژیست ها، مخاطبان این کنگره را تشکیل می دهند که شرکت آنان در این کنگره دارای 18 امتیاز بازآموزی است.

گفتنی است؛ همزمان با برپایی بیست و ششمین کنگره سالانه جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران، نمایشگاه تجهیزات پزشکی برگزار می شود که در آن جدیدترین داروها و تجهیزات پزشکی به متخصصان عرضه می شود.

نظر شما
پرونده ویژه