عارف رومینا معاون ایمنی اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان تهران:

طرح شناسایی نقاط پرخطر جاده‌ای تهران از فروردین ۹۴

۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۳:۰۳:۴۵
کد خبر: ۲۷۲۷۷۷
طرح شناسایی نقاط پرخطر جاده‌ای تهران از فروردین ۹۴
معاون ایمنی، اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان تهران از طرح شناسایی نقاط پر خطر جاده‌ای استان تهران از فروردین سال ۱۳۹۴با رویکرد پیشگیری از حادثه جاده ای خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل ونقل و پایانه‌های استان تهران٬ کارگاهی با حضور اعضای کارگروه شناسایی نقاط پرحادثه استان تهران و جمعی از نمایندگان و کارشناسان فرماندهی انتظامی ویژه پلیس راه غرب و شرق استان و نیز نمایندگان اداره کل راه و شهرسازی در سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد.

 عارف رومینا هدف از برگزاری این کارگاه را توسعه مهارت و دانش اعضای کارگروه و شناسایی،ارزیابی و کنترل همه خطرات مرتبط با فرآیندها و فعالیت‌ها دانست و گفت: در این صورت محیط کاری ایمن و بهداشتی با حداقل اثرات زیست‌محیطی فراهم می شود.

وی ادامه داد: برگزاری این کارگاه براساس آخرین روش‌های شناسایی نقاط پر ریسک جاده‌ای انجام گرفت که مقرر شد طرح شناسایی نقاط پرریسک جاده‌ای استان تهران از فروردین سال ۱۳۹۴ در استان تهران و با رویکرد پیشگیری از حادثه، تصادف و تلفات جاده‌ای و با همکاری نمایندگان پلیس راه، اداره کل وزارت راه و شهرسازی تشکیل شود.      

معاون ایمنی، فنی و بهره‌برداری اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان تهران اظهار کرد: در همین راستا شیوه‌های قابل پیگیری در فعالیت، نحوه ارزیابی و اولویت‌بندی جنبه‌های زیست‌محیطی و خطرات ایمنی و بهداشت حرفه‌ای به منظور کنترل و جلوگیری از بروز اشکالات احتمالی در انجام آن طی یک روز دوره آموزشی آموزش داده شد.

رومینا افزود: ارایه مفاهیم مدیریت ریسک، انواع روش ارزیابی، روش‌های کنترل ریسک و ارزیابی مجدد آن‌ها خلاصه مهم‌ترین مطالب ارایه شده در این دوره آموزشی بود که مورد بررسی قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز