آمادگی مجتمع‌های خدماتی رفاهی در آستانه نوروز

۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۳:۰۵:۲۶
کد خبر: ۲۷۲۷۷۸
آمادگی مجتمع‌های خدماتی رفاهی در آستانه نوروز
دبیر شورای فرهنگی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های تهران از آمادگی مجتمع‌های خدماتی رفاهی در آستانه سفرهای نوروزی ۱۳۹۴ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل ونقل و پایانه‌های استان تهران٬ همزمان با فرا رسیدن سال جدید و شروع مسافرت‌های نوروزی و لزوم رفع نواقص و مشکلات مکان‌های عمومی، اعضای ستاد ساماندهی متشکل از نمایندگان، اداره کل حمل ونقل و پایانه‌های استان تهران، دبیر ستاد اقامه نماز اداره کل، اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری، ستاد اقامه نماز استان تهران و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از مجتمع‌های خدماتی رفاهی و نمازخانه‌های بین راهی استان تهران بازدید کردند.

حجت الاسلام نیری دبیر شورای فرهنگی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های تهران با اعلام خبر آمادگی مجتمع‌های خدماتی رفاهی در آستانه سفرهای نوروزی ۱۳۹۴، اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز و شروع سفرهای نوروزی امسال نیز همانند سنوات قبل مجتمع‌های خدماتی رفاهی – بین راهی آماده خدمات‌دهی شایسته به مسافرین می‌باشند.

دبیر شورای فرهنگی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های تهران ضمن اشاره به اهمیت کیفی سطح خدمات‌دهی به مسافرین گفت: در راستای افزایش خدمات رسانی و سرویس‌دهی به مسافرین و مراجعین، کلیه مراکز و مجتمع‌های خدماتی رفاهی تحت نظارت مستمر کارشناسان این اداره کل قرار داشته و مواردی همچون رعایت بهداشت نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی، محل وضوخانه،سرویس‌های گرمایشی و سرمایشی،محوطه فضای سبز، بهداشت رستوران‌ها، کیفیت مواد خوراکی و نحوه سرویس‌دهی و… تحت کنترل کارشناسان این اداره کل و ادارات ذی‌ربط  نظیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، اداره میراث فرهنگی و اداره بهداشت قرار دارد.   

وی افزود: این مجتمع‌ها با امکاناتی نظیره رستوران، نمازخانه،جایگاه سوخت، سرویس بهداشتی و سوپرمارکت اماکن مناسبی جهت استراحت و رفع نیازهای مسافرین هستند.

دبیر شورای فرهنگی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های تهران افزود: در حال حاضر تعداد ۳۲ مجتمع در سطح استان و راه‌های مواصلاتی فعال و آماده خدمات‌دهی مناسب به مسافرین نوروزی هستند.        

وی در ادامه اظهار کرد: به منظور نظارت بر وضعیت نمازخانه‌های بین راهی تذکرات و استانداردهای لازم در مورد نمازخانه‌ها و مساجد بین راهی از قبیل:زیباسازی نمازخانه‌ها، تامین سرمایش و گرمایش، حفظ پاکیزگی فرش‌ها، تعویض به موقع مهرهای نماز، حفظ نظافت وضوخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی لحاظ شد.

وی همچنین گفت : اقامه نماز جماعت با حضور امام جماعت روحانی و پخش اذان در مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی، از جمله موضوعاتی بود که مورد تاکیدقرار گرفت.

نیری گفت:جلب رضایت مسافرین و مهمانان گرامی همواره از وظایف و اهداف مهم این اداره کل است و امیدوارم با تلاش بی‌دریغ کارکنان این مجموعه، هموطنان عزیز بتوانند سفری خوش و بی‌مخاطره را تجربه کنند.

مکان‌های بازدید شده مجتمع‌های (سهامی)رفت وبرگشت و مجتمع عطر یاس در آزاد راه تهران –قم و مجتمع‌های جهان بهرام و مرادی در محور جاده قدیم قم بازدید به عمل آمد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز