مدیرکل آموزش وپرورش استان خراسان رضوی

دربین مشاغل مختلف بیشترین اعتماد مردم به معلمان است

۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۳:۰۹:۴۵
کد خبر: ۲۷۲۷۸۰
دربین مشاغل مختلف بیشترین اعتماد مردم به معلمان است
مدیرکل آموزش وپرورش استان خراسان رضوی گفت: در بین مشاغل مختلف بیشترین اعتماد مردم به معلمان بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا، سید جواد حسینی در گردهمایی روسای آموزش وپرورش استان، با بر شمردن عناصر سرمایه اجتماعی به عنوان عاملی مهم در توسعه جامعه، از اعتماد به عنوان یکی از مهمترین شاخص های سرمایه اجتماعی نام برد و گفت: پژوهش های انجام شده نشان می دهد در موضوع اعتماد سازمانی از نظر مردم مدرسه بالاترین اعتماد را بین سازمان های اجتماعی کشور دارد.

مدیرکل آموزش وپرورش استان خراسان رضوی به کیفیت خدمات رسانی سازمان ها و ادارات اشاره کرد و تصریح کرد: پاسخگویی به نیازهای مردم مدارس بالاترین رضایت را در بین مردم دارد و در بین مشاغل مختلف بیشترین اعتماد مردم به معلمان بوده است.

وی افزود معلمان از نظر وظیفه شناسی و پرهیزگاری بالاتر از پلیس و اساتید دانشگاه هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی، با بر شمردن برخی از آسیب های اجتماعی در جامعه ، افزود: هویت دینی، ملی، انقلابی، علمی و خانوادگی عامل انسجام جامعه ایرانی است و دستگاه های فرهنگی همه موظفند در جهت توسعه و تعمیق این عوامل حیاتی هویت متمرکز شوند.

حسینی با اشاره به این که طرح های متعددی در این راستا در حال انجام است، خاطر نشان کرد: طرح قناعت با محوریت ترویج فرهنگ قرآن، نماز، امام شناسی و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در دستور کار است تا گامی موثر در موضوع تعمیق هویت دینی و انقلابی برداریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز