پاکسازی ۱۰۰ منطقه آلوده به مواد مخدر در خراسان شمالی

۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۲:۵۰:۰۲
کد خبر: ۲۷۲۸۲۴
پاکسازی ۱۰۰ منطقه آلوده به مواد مخدر در خراسان شمالی
جانشین فرماندهی انتظامی استان خراسان شمالی از پاکسازی بیش از 100 منطقه آلوده به مواد مخدر و دستگیری 74 قاچاقچی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، سرهنگ احمد قرایی امروز در حاشیه بازدید از کشفیات رزمایش ارتقای امنیت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خراسان شمالی با اشاره به اینکه طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی تعطیل بردار نیستند، افزود: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ضامن سلامت جامعه می باشد.

وی بیان داشت: عملکرد نیروی انتظامی موجب قضاوت های خوبی در بین مردم و مسئولان شده است و این وظیفه این نیرو را مضاعف می کند.

این مقام انتظامی یادآور شد: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی طی دو روز با همکاری کلیه پلیس های تخصصی فرماندهی انتظامی استان در هفته جاری به مرحله اجرا گذاشته شد که بیش از 100منطقه آلوده به مواد مخدر شناسایی و پاکسازی شدند که در این راستا 74 قاچاقچی و توزیع کنند مواد مخدر و 32 معتاد پرخطر دستگیر شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: هماهنگی و تعامل بسیار مطلوبی بین اعضای شورای تامین استان وجود دارد که این تعامل زمینه را برای تحقق هر چه بیشتر امنیت در جامعه فراهم کرده است.

سرهنگ قرایی با اشاره به اینکه خراسان شمالی از ضریب امنیتی نسبتاً بالایی نسبت به سایر استان ها برخوردار است ، گفت: این امر با همکاری مردم ، کلیه دستگاه و تلاش های بی وقفه کارکنان نیروی انتظامی تحقق یافته است.

وی با بیان اینکه طرح امنیت اجتماعی به خصوص در برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر موفقیت های خوبی داشته که این توفیقات تشدید این طرح را ایجاب می کند ، اظهار داشت: مجموعه انتظامی استان در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی 210 منزل مورد بازرسی قرار گرفت که مقدار 67 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و 500 گرم موادمخدر صنعتی کشف شد.

سرهنگ قرایی همچنین خاطرنشان کرد: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان نیز با همکاری پلیس آگاهی این فرماندهی موفق به کشف 50 هزار عدد مواد محترقه در سال جاری شده اند که 30 هزار عدد از این مواد محترقه در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی کشف شده است.

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان شمالی بیان داشت: همچنین در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی تعداد 10 دستگاه موتورسیکلت و 5 دستگاه خودرو نیز متعلق به متخلفان توقیف شد.

این مقام انتظامی در پایان افزود: طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی موجب کاهش ناامنی شده و نیروی انتظامی نیز با ابراز رضایت مردم ، این طرح را با قوت اجرا خواهد کرد

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز