پیام دکتر گلزاری به مناسبت فرا رسیدن سال جدید:

امیدواریم با رویکرد جوان‌باوری بستر شکوفایی جوانان را فراهم کنیم

۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۰:۳۴:۲۶
کد خبر: ۲۷۲۹۸۶
امیدواریم با رویکرد جوان‌باوری بستر شکوفایی جوانان را فراهم کنیم
دکتر گلزاری به مناسبت فرا رسیدن سال نو ضمن تبریک نوروز ابراز امیدواری کرد در سال جدید با رویکرد جوان باوری و عزم ملی بستر شکوفایی و پویایی جوانان عزیز را فراهم سازیم.

معاون ساماندهی امور جوانان به مناسبت فرا رسیدن سال نو ضمن تبریک نوروز ابراز امیدواری کرد در سال جدید با رویکرد جوان باوری و عزم ملی بستر شکوفایی و پویایی جوانان عزیز را فراهم سازیم.

به گزارش گروه جوان و جامعه خبرگزاری برنا، متن پیام دکتر گلزاری، معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان بدین شرح است:

خدایای رحمان نوید میلاد سال نو را بر دوش نسیم بهاری گذاشت تا این امانت سبز را به رسم آغاز به خالق سپارد. نوروز باستانی کهن ترین جشن گیتی و رشته پیوند نسل های گذشته و حال است که با آموزه های اسلامی تحکیم یافته و همواره بازگشت به زیبایی و خوبی را برای اقوام و فرهنگ های مختلف این مرز و بوم به ارمغان آورده است.

جوانی بهار عمر آدمی است و فرا رسیدن سال نو همیه نوید بخش افکار نو، کردار نو و تصمیم های نو برای آینده است. آینده ای که همه امید داریم بهتر از گذشته باشد، آینده ای که به دست جوانان ساخته می شود از این رو ضروری است با رویکرد جوان باوری و عزم ملی بستر شکوفایی و پویایی جوانان عزیز را فراهم سازیم. چرا که جوانان ارزشمندترین سرمایه هر شوری می باشند.

فرا رسیدن بهار طبیعت را که معطر به رایحه دل انگیز فاطمی (س) می باشد صمیمانه به یکایک جوانان ایران اسلامی تبریک عرض نموده و از پیشگاه خداوند متعال نشاط و موفقیت روزافزون شما عزیزان را آرزومندم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز