۲ تن تریاک در عملیات پلیس سیستان و بلوچستان کشف شد

۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۱:۲۹:۴۹
کد خبر: ۲۷۳۰۱۶
۲ تن تریاک در عملیات پلیس سیستان و بلوچستان کشف شد
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف قریب به دو تن مواد مخدر ،طی دو عملیات پلیسی شب گذشته در شهرستان های سراوان و خاش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، سردار حسین رحیمی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه گروهی از قاچاقچیان مقادیر متنابهی مواد مخدر را از محور مرزی کله گان وارد شهر "جالق" کرده اند و قصد انتقال این مواد را به داخل کشور دارند تیم های ویژه عملیاتی جهت بررسی موضوع به منطقه اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود:ماموران پس از انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و عملیاتی خودرو حامل مواد مخدر را که قاچاقچیان در مخفیگاهی واقع در منطقه "خوشاب" سراوان، مخفی کرده بودند، شناسایی و با هماهنگی مقامات قضائی وارد این مخفیگاه  شدند که در بازرسی دقیق از محل از یک دستگاه خودرو ، یک تن تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان ضمن اشاره به انجام یک عملیات هدفمند پلیسی دیگر در شهرستان خاش، افزود: ماموران مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان پس از کسب خبری در خصوص اینکه قاچاقچیان مسلح با استفاده از یک دستگاه خودرو تویوتا قصد جابجایی مواد مخدر در محورهای فرعی شهرستان خاش را دارند بررسی های گسترده خود را آغاز کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: ماموران مبارزه با مواد مخدر استان پس از هفته ها اقدامات گسترده و شبانه روزی، شب گذشته با همکاری ماموران انتظامی شهرستان خاش خودرو تویوتا حامل مواد مخدر را در یکی از محور های فرعی شهرستان خاش شناسایی کردند.

سردار رحیمی در ادامه گفت: ماموران پس از تحت نظر قرار دادن خودرو حامل مواد مخدر، دستور ایست صادر کرده که راننده و سرنشینان بدون توجه به فرمان پلیس ،ضمن تیراندازی به سمت ماموران قصد فرار از محل را داشتند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: پس از مدتی درگیری مسلحانه میان ماموران و سوداگران مرگ، با توجه به آتش شدید پلیس و تنگ شدن عرصه بر قاچاقچیان، این افراد با به جا گذاشتن خودرو حامل مواد مخدر و استفاده از تاریکی شب و کوهستانی بودن منطقه از محل متواری شدند.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی دقیق از خودرو تویوتا، 881 کیلو تریاک به همراه 100 کیلوگرم حشیش کشف کردند.

 
 
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز