رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح:

سلب امکان سودجویی با نظارت مستمر مدیران از افراد فرصت طلب

۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۲:۲۷:۵۲
کد خبر: ۲۷۳۰۲۸
سلب امکان سودجویی با نظارت مستمر مدیران از افراد فرصت طلب
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: امکان سودجویی از افراد فرصت طلب با نظارت مستمر مدیران در واحدهای قضایی، سلب خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، به نقل از روابط عمومی سازمان قضایی نیروهای مسلح، حجت الاسلام و المسلمین «محمدکاظم بهرامی» در مجمع پیشگیری از وقوع جرم نیروهای مسلح استان هرمزگان افزود: با توجه به اهمیت و حساسیت کار نیروهای مسلح در تأمین امنیت کشور، جامعه به یک نظامی مجرم اعتماد نمی کند و این سرمایه از بین می رود.

وی با اشاره به تبعات سنگین وقوع جرم گفت: تبعات و آثار وقوع جرم آن قدر زیان بار است که با وقوع یک جرم افراد زیادی از جمله مجرم، خانواده و جامعه درگیر موضوع می شوند و آسیب های مادی و معنوی فراوانی به وجود می‌آورد.

این مقام قضایی با بیان اینکه پیشگیری از ناهنجاری ها و آسیب ها باید در اولویت اقدامات نیروهای مسلح باشد، گفت: نیروهای مسلح به دلیل اهمیت و حساسیت وظایفشان نیاز به اقتدار و توانمندی دارند که جرایم و تخلفات باعث خدشه دار شدن این اقتدار و توانمندی می شود.

وی بر فرهنگ سازی و برنامه ریزی مستمر در زمینه پیشگیری از وقوع جرم تأکید کرد و گفت: پیشگیری از وقوع جرم مستلزم مشارکت همه نهادها، برنامه ریزی و تحقیق علمی است و سازمان قضایی نیروهای مسلح از 17سال پیش این موضوع را در دستور کار خود قرار داده است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح به اشاره به شیوع جرم ضرب و جرح در جامعه؛ ضرب و جرح را از منظر دینی مصداق ظلم دانست و گفت: یکی از اقدامات حکومت دینی باید رفع ظلم باشد و اگر اجزای حکومت ظلمی را به مردم روا دارند باعث بدبینی مردم می شود

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز