رییس پلیس راه راهور ناجا خبر داد:

آغاز محدودیت های ویژه ترافیکی برای دور اول سفرهای نوروزی

۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۳:۴۰:۱۸
کد خبر: ۲۷۳۱۱۸
رییس پلیس راه راهور ناجا با اشاره به آغاز سفرهای نوروزی از اعمال محدودیت های ترافیکی برای دور اول سفرها خبر داد.

به گزارش گروه جوان و جامعه برنا، سرهنگ حمیدی گفت: برابر تدابیر اتخاذ شده، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 22 روز پنجشنبه 28 اسفندماه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت  17 تا 22 همان روز از میدان امیرکبیر کرج به سمت مرزن آباد بصورت یکطرفه است.

وی افزود: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 9 تا 22 روز جمعه 29 اسفندماه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 تا 22 همان روز از میدان امیرکبیر کرج به سمت مرزن آباد بصورت یکطرفه خواهد بود.

رییس پلیس راه راهور ناجا خاطرنشان کرد: محدودیت های تردد ویژه ای نیز برای تریلرها و کامیون ها نیز در 30 محور کشور برای روانی ترافیک و ارتقای ایمنی مسافران نوروزی اعمال می شود.

وی خاطرنشان کرد: مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن 120و 88255555 (ده خط) به طور شبانه روزی آماده اعلام آخرین وضعیت راهها و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است. همچنین شهروندان می توانند آخرین اخبار و محدودیت های ترافیکی را از طریق پایگاه اطلاع رسانی پلیس راهور به نشانی www.rahvar120.ir مشاهده و پیگیری کنند.

 

نظر شما