نظارت روزانه بر تاسیسات گردشگری و مراکز اقامتی تا پایان سفرهای نوروزی

۸ دفتر خدمات مسافرتی در تهران تعلیق شد

۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۲۳:۱۳:۱۰
کد خبر: ۲۷۳۲۸۳
۸ دفتر  خدمات مسافرتی در تهران  تعلیق شد
رجبعلی خسروآبادی: از ابتدای طرح تشدید نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی تا کنون 8 دفتر خدمات مسافرتی تعلیق شده اند.

به گزارش گروه جوان و جامعه خبرگزاری برنا، رجبعلی خسروآبادی مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان تهران با اعلام خبر افزایش نظارت های بازرسان معاونت گردشگری بر نحوه تبلیغات و خدمات رسانی دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز اقامتی پایتخت در طول  ایام نوروز افزود : از ابتدای طرح تشدید نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی تا کنون 8 دفتر خدمات مسافرتی تعلیق شده اند.

این مقام  مسئول با اعلام آنکه نظارت زود هنگام بر فعالیت تبلیغاتی دفاتر خدمات مسافرتی ، در فروش تورهای نوروزی دست اندک سودجویان و فرصت طلبان را در بازار پر تب و تاب تورهای نوروزی  کوتاه کرده است تصرح کرد : طرح افزایش نظارت بازرسان معاونت گردشگری تا پایان دور دوم سفر های نورزی ادامه خواهد داشت.

خسروآبادی در ادامه افزود : هشت تیم بازرسی روزانه وظیفه نظارت بر  تاسیسات گردشگری و مراکز اقامتی در سطح استان تهران  را بر عهده خواهند داشت.

وی با اظهار آنکه : فعالیت بیش از 1700 دفتر خدمات مسافرتی در پایتخت کار نظارت را با توجه به تعداد تیم های بازرسی سخت نموده است تصریح کرد : بخشی از اهداف ما در ساماندهی سفرهای نوروزی  افزایش آگاهی عموم شهروندان در خریداری بسته های سفر از دفاتر دارای مجوز از اداره کل میراث فرهنگی استان تهران بود که خوشبختانه این امر با مشارکت رسانه ها تا حد زیادی محقق گردید.

خسروآبادی در پایان گفت : رعایت نکردن بخشنامه های صاداره از اداره کل میراث فرهنگی استان تهران و تخلف در فروش بلیط تک  دلایل تعلیق 8 دفتر خدمات مسافرتی در تهران بوده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز