نوروزی آفتابی داشته باشید

۱۳۹۴/۰۱/۰۱ - ۰۰:۳۴:۴۶
کد خبر: ۲۷۳۲۹۴
نوروزی آفتابی داشته باشید
اگر سرمای هوا اذیتتان می کند و رویای نشستن در آفتاب گرم را در سر می‌پرورانید،پیشنهاد ما این است که سفر به گرمترین نقطه کشور را تجربه کنید.سفر به چابهار هم فال است و هم تماشا.از یک سو در این روزهای سرد،می توانید از گرمای مطبوع این بندر لذت ببرید و از سوی دیگر در سرزمین شگفتی های تاریخ و فرهنگ و طبیعت گشتی بزنید.پس این شما و این هم سفر به اخرین نقطه ایران!

چطور برسیم؟

پیشنهاد ما برای سفر به چابهار استفاده از تورهای مسافرتی است اما اگر ترجیح می‌دهید خودتان به این بندر سفر کنید، پیش از برنامه ریزی برای سفر حتما به برنامه پروازهای چابهار نگاه کنید. این منطقه در عید مسافران زیادی دارد و ممکن است، اگر دیر بجنبید، سفر به این شهر ساحلی را از دست بدهید.

کجا بگردیم؟

در کناره‌های دریای عمان و در قسمت جنوبی شهرستان چابهار صخره‌های بزرگی در اثر پیشـروی آب دریا و فرسایش سنگهای رسـوبی به وجود آمده که چشـم اندازی زیبا را تشکیـل داده است.ایـن بخـش از سـواحل را در هنگام غـروب می توان به عنوان یکی از دیـدنی ترین سواحل جنوبی ایـران نام بـرد.علاوه بر این اسکله‌های شهید کلانتری ، شهید بهشتی و 3 اسکلـه صیادی تیس، رمین و بریس از اماکن دیدنی این منطقه هستند.. در 20 کیلو متـــری روستای کهیر نیز به فاصله چند کیلو متــری سه تپــه کــوچک  به ارتفاع10-20 متر وجود دارد که یکی از آنها آتشــفشان فعـال است.نظیر این پدیــده منحصـــر به فرد فقط در 3 نقطه دیگر جهان گزارش شده است و همواره از دهانه آن گل سرد طوسی رنگی تراوش می کند. آرامگاه سید غلام رسول، تلگراف خانه انگلیسی ها، انجیر معابد، جنگل حرا، رودخانه باهو کلات،فلعه تیس  و... نیز از دیگر دیدنی های چابهار هستند.

چی بخوریم؟

اگر جای شما بودیم، حتما غذاهای دریایی منطقه را امتحان می کردیم.در چابهار انواع و اقسام ماهی ها را می توانید بخورید و از میگوهای خوشمزه منطقه هم استفاده کنید.با این حال اگر اهل غذاهای دریایی نیستید، باز هم انتخاب های زیادی برای خوردن غذا دارید.در این بندر انواع و اقسام رستوران های ایرانی و خارجی وجود دارد.

چی بخریم؟

اگر اهل خرید هستید فرصت را از دست ندهید، مناطق آزاد بهترین مکان برای خرید هستند. بازار منطقه ی آزاد چابهار یکی از پر جاذبه ترین مراکز خرید برای مسافران است.علاوه بر این مرکز خرید زیادی در سطح بندر وجود دارند و حسابی می توانید در این بازارها گردش کنید.

پیشنهاد ویژه

با غواصی در آب های گرم دریای عمان و بازدید از مناطق صخره مرجانی و گشت زیر آب به تجربیات غواصی خود بیافزایید ، دنیای پر رمز و راز زیر آب را همراه با خانواده خود تجربه کنید و با گرفتن فیلم و عکس های بیاد ماندنی از دوران زندگی خود خاطرات واقعی را برای خود ثبت کنید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز