پیام نوروزی وزیر دادگستری

۱۳۹۴/۰۱/۰۱ - ۰۹:۲۶:۴۹
کد خبر: ۲۷۳۳۱۱
پیام نوروزی وزیر دادگستری
به گزارش خبرگزاری برنا، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی در پیامی، فرارسیدن سال نو و بهار فاطمی را تبریک گفت. متن پیام وزیر دادگستری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند بهارآفرین، رسول اکرم صلوات الله علیه و آله را «الگو» برای جامعه انسانی معرفی می کند: «لقد کان لکم فی رسول‏الله اسوة حسنة» (احزاب/21)

هزار نقش برآید زکلک صنع و یکی

به دلپذیریِ نقش نگار ما نرسد

این مقام اسوه گی، از نفسِ نفیس پیامبر خاتم صلوات الله علیه و آله به خاندان مطهرش نیز انتقال یافته است. در حدیثی از مولای‏مان امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف ـ که در تعالیم شیعییاو را «ربیع الانام» (بهار مردمان) لقب داده اند ـ می‏خوانیم: «فی ابنة رسول‏الله لی اسوة حسنة؛ دختر رسول خدا سرمشق نیکوی من است»  الگودادن و الگوپذیرفتن، که بخشی از قصه بی انتهای جدال خیر و شرّ در هستی است، سنت تکوینی خداست که در همه ذرات عالم جاری و ساری است. بهار هم، از آنجا که نویدبخشِ زندگی دوباره حیات طبیعت است، سرسلسله و صدرنشین فصل‏ها و اسوه تاریخ ها و زمان‏هاست.

سال 1394 را در حالی آغاز می‏کنیم که بهار طبیعت، با بهار فاطمی آمیخته است. دو اسوه، قرین یکدیگر شده‏اند. خاندان گرامی رسول‏الله صلوات الله علیه و آله مانند باران، ثمربخش و مانند بهار، حیات‏آفرین اند. امسال، بهار طبیعت، نشانِ آن بانوی بی‏نشان است. امسال، زمین مرده طبیعت، با اشک بهار، در عزای «سیدة النساء العالمین» زنده می‏شود

فرارسیدن بهار را به همه همکارانم در وزارت دادگستری و سازمان تعزیرات حکومتی و خانواده های ارجمندشان، صمیمانه، تبریک می گویم و از درگاه خداوند سبحان، سالی همراه با عزت و سلامت برای مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران، نیکبختی و توفیقات بیشتر برای تعالی و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی برای همه شما عزیران آرزو می کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز