پیام نوروزی علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

استواری و سلامت هر جامعه‌ای بر ستون‌های کار و تولید آن بنا می‌شود

۱۳۹۴/۰۱/۰۱ - ۱۰:۱۲:۰۲
کد خبر: ۲۷۳۳۲۰
استواری و سلامت هر جامعه‌ای بر ستون‌های کار و تولید آن بنا می‌شود
دکتر علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیام نوروزی به جامعه کار و تولید با تاکید بر این که استواری و سلامت هر جامعه‌ای بر ستون‌های کار و تولید آن جامعه بنا می‌شود، تصریح کرد: سرور و غرور نوروز و عید هر جامعه‌ای نیز در بند قدرت و قوت کار و تولید جامعه است.

به گزارش خبرگزاری برنا، متن پیام نوروزی وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی به جامعه کار و تولید به شرح ذیل می باشد:

یامقلب القلوب والابصار

یا محول الحول و الاحوال

یا مدبر الیل و النهار

حول حالنا الی احسن الحال

استواری و سلامت هر جامعه‌ای بر ستون‌های کار و تولید آن جامعه بنا می‌شود. سرور و غرور نوروز و عید هر جامعه‌ای نیز در بند قدرت و قوت کار و تولید جامعه است. راه قدرت و قوت ایران و سرور و غرور ایرانیان از مسیر تقویت کار و تولید و خلق ثروت از مسیرهای مولد می‌گذرد. از این‌روست که دولت یازدهم سخت می‌کوشد تا موانع درونی و بیرونی تولید از میان برداشته شوند.

دولت یازدهم با همه توان کوشیده است تغییرات مثبت در سرمایه‌گذاری، بهره‌وری و شاخص‌های کلان اقتصادی رخ دهد تا سرمایه‌گذاران امنیت بیشتری احساس کنند و کارگران در سایه کنترل تورم و افزایش قدرت خریدشان، زندگی آرام‌تر و شادتری را تجربه نمایند. اما واقع‌بینی حکم می‌کند بپذیریم که عظمت بار دشواری‌هایی که پیش روی دولت قرار دارد، فرایند قرار گرفتن در مسیر رونق مطلوب را زمان‌بر می‌سازد.

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز تلاش کرد تا به خوبی حافظ منافع نیروی کار باشد و به طرق مختلف چتر سیاست‌های حمایتی خود را توأم با رعایت پایداری سیاست‌ها، گسترده‌تر سازد. عمل به اصل سه‌جانبه‌گرایی، پیشی گرفتن افزایش دستمزد کارگران از تورم ارتقاء درمان کارگران و افزایش اعتبار دفترچه های درمان، تلاش برای تضمین روابط کار بهتر و ارتقاء امنیت شغلی و نزدیک ساختن دیدگاه‌های کارفرمایان، تلاش برای جلوگیری از ریزش نیروی کار و توجه به بهبود وضعیت اشتغال، بخشی از تلاش‌های این وزارتخانه برای حمایت از جامعه کار و تولید بوده است. علاوه براین ارائه سبد حمایت غذایی و بیمه نمودن بیش از هشت میلیون نفر از هموطنان که غالب آنها از حاشیه نشینان شهری بوده اند بخش دیگری از فعالیت وزارتخانه شما بوده است.

اینجانب ضمن عرض تبریک سال نو و آروزی نوروزی شاد برای جامعه کار و تولید، امیدوارم در سال 1394 در سایه تلاش‌های مردم و دولت، تغییرات در شرایط کسب و کار به گونه‌ای رقم بخورد که کارگر و کارفرما در کنار یکدیگر برای ساختن آینده‌ای بهتر و زندگی‌ای آرامش‌بخش‌تر تلاش نمایند.

نظر شما