ورود سامانه جدید بارشی به کشور از فردا

۱۳۹۴/۰۱/۰۱ - ۱۰:۲۲:۵۹
کد خبر: ۲۷۳۳۲۳
​کارشناس سازمان هواشناسی از ورود سامانه جدید بارشی از فردا به نیمه غربی کشور خبرداد و گفت: با توجه به بارش های پیش رو، رانندگان تجهیزات زمستانی و مسافران لباس زمستانی به همراه داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا، فریبا گودرزی کارشناس هواشناسی درباره وضعیت آب و هوای کشور طی چند روز آینده گفت: امروز (یکم فروردین) در برخی از نقاط شرق، جنوب و جنوب غرب کشور بارندگی و همچنین وزش باد نسبتاً شدید در سواحل شمال، اردبیل و گیلان خواهیم داشت که در نتیجه، شاهد افزایش نسبی دما در این مناطق خواهیم بود.

وی گفت: فردا با ورود سامانه جدید بارشی از به نوار غربی کشور ، شدت بارش ها به تدریج در نیمه غربی شروع می شود و  بارش ها در استان های آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، شمال  و شرق خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال بختیاری، جنوب فارس و بوشهر شدیدتر خواهند بود.

گودرزی افزود: از بعد از ظهر فردا بارش های خوبی در زنجان ، قزوین ، البرز و تهران خواهیم داشت که با عبور این سامانه از نیمه غربی به سمت نیمه شرقی، در مناطقی از جنوب و مرکز کشور شاهد رعد و برق و بارش باران خواهیم بود.

این کارشناس سازمان هواشناسی درباره وضعیت آب و هوای تهران گفت: امروز تهران نیمه ابری و گاهی بارش پراکنده باران همراه با وزش باد رخ خواهد داد اما از فردا، آسمان تهران ابری و در پاره ای نقاط بارش باران و در ارتفاعات بارش برف و وزش باد پیش بینی می شود.

گودرزی اظهار کرد: امروز بیشینه دمای تهران 17 درجه است و فردا با توجه به بارندگی ها ، کاهش دما خواهیم داشت. ولی از دوشنبه، وزش باد نسبتاً شدید در تهران رخ می دهد که همراه آن آسمان نیمه ابری، بارش باران و وزش باد شدید خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به ورود سامانه جدید بارشی در نیمه غربی کشور توصیه می شود رانندگانی که قصد عبور از محورهای کوهستانی را دارند با توجه به لغزندگی جاده ها ، حتما تجهیزات زمستانی را همراه خود داشته باشند.

گودرزی یادآور شد: همچنین با توجه به کاهش دما طی روزهای آینده، مسافران لباس گرم به همراه خود داشته باشند.

 

   
   
   
   
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز