در بازدید رئیس جمعیت هلال احمر از پایگاه های امداد جاده ای استان مرکزی مطرح شد:

هلال احمر ستاد از هیچ کمکی به استان ها کوتاهی نخواهد کرد

۱۳۹۴/۰۱/۰۱ - ۱۳:۱۶:۲۸
کد خبر: ۲۷۳۳۴۹
هلال احمر ستاد از هیچ کمکی به استان ها کوتاهی نخواهد کرد
رئیس جمعیت هلال احمر در نخستین روز از سال جدید از پایگاه امداد و نجات جاده ای همای سعادت جمعیت هلال احمر استان مرکزی بازدید و تاکید کرد: هلال احمر ستاد از هیچ کمکی به استان ها کوتاهی نخواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، به نقل از اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر، دکتر سید امیر محسن ضیائی در بازدید از پایگاه های امداد و نجات جاده ای و طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی استان مرکزی، اظهارکرد: جمعیت هلال احمر به عنوان یکی از مهمترین دستگاه های خدمت رسان به مردم در ایام نوروز به همت امدادگران و نجاتگران خود خدمات ارزنده ای به مردم ارائه می کند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون در کشور یک هزار و  ۳۵۰ پایگاه ثابت و سیار در ایام نوروز فعالیت می کنند، عنوان کرد: به علاوه نوروز امسال ۴۴ پایگاه ثابت و موقت در استان مرکزی به مسافران نوروزی خدمات لازم را ارائه  می دهند.

وی افزود: علاوه بر حوزه امداد و جوانان هلال احمر نیز مشارکت خوبی در اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران داشته و خدمات ارزنده ای به منظور ترویج فرهنگ سفر و پیشگیری از حوادث ارائه می کنند.

وجود انبارهای امدادی استاندارد در تمامی جمعیت هلال احمر شهرستان های استان مرکزی

سلیمی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی هم در این مراسم گفت: هم اکنون در همه شهرستان های جمعیت هلال احمر استان مرکزی انبارهای استاندارد وجود دارد و همه پروژه ها در کمتر از ۹ ماه به بهره  برداری می رسند.

وی با اشاره به امضای تفاهم نامه جمعیت هلال احمر استان مرکزی با آموزش و پرورش اظهار کرد: براین اساس ۵۰ هزار دانش آموز از آموزش های امداد و نجات بهره مند خواهند شد، به علاوه مقر شده است تا ۱۰ هزار دانشجو نیز از آموز کمک های اولیه امدادی بهره مند شوند.

 

 

 

 

نظر شما