کشف ۳ میلیارد کالای قاچاق از اتوبوس

۱۳۹۴/۰۱/۰۱ - ۱۳:۴۴:۵۳
کد خبر: ۲۷۳۳۵۴
کشف ۳ میلیارد کالای قاچاق از اتوبوس
ماموران پلیس آگاهی استان اصفهان در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس محموله کالای قاچاقی به ارزش سه میلیارد و 470 میلیون ریال را کشف و یک نفر را در این زمینه دستگیر کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا، رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان با استقرار در اتوبان ذوب آهن و ایست و بازرسی مقطعی با کنترل خوروهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را متوقف کردند.

 

وی افزود:پس از توقف خودرو ماموران با هماهنگی مقام قضائی از آن بازرسی به عمل آوردند که در این عملیات تعداد سه هزار و 256 دستگاه انواع سرخ کن و مقدار 80 کیلوگرم لوازم یدکی دستگاه سرخ کن که فاقد مدارک مثبته گمرکی و به صورت قاچاق حمل می شد کشف گردید.

 

سرهنگ ستار خسروی : در این زمینه راننده اتوبوس که این محموله را از استان بوشهر بارگیری و قصد انتقال آن به استان تهران را داشت ، دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

 

این مقام انتظامی ، قاچاق کالاهای خارجی بی کیفیت، غیر مجاز و غیر بهداشتی را ضرر و و زیانی بزرگ به محصولات و تولیدات داخلی و ضربه ای جبران ناپذیر به سلامت جامعه توصیف کرد و گفت: ماموران پلیس آگاهی در ایام نوروز هم همانند سایر ایام سال طرح های مقابله با قاچاق کالا را دنبال و با قاچاقچیان کالا باقاطعیت برخورد خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز