قطره دادن ، بهانه ‌سرقت به عنف مامور قلابی اداره بهداشت

۱۳۹۴/۰۱/۰۲ - ۱۳:۲۷:۱۰
کد خبر: ۲۷۳۴۵۶
قطره دادن ، بهانه ‌سرقت به عنف مامور قلابی اداره بهداشت
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان صبح امروز از دستگیری ماموران قلابی اداره بهداشت که به بهانه قطره دادن کودکان اقدام به سرقت طلاجات می کردند توسط کلانتری 21 خبر داد.

سرهنگ ماشاالله کشاورزی گفت: در پی مراجعه حضوری فردی به کلانتری 21 شهر کرمان و اعلام شکایت مبنی بر اینکه از سوی دو نفر سارق به عنف مورد حمله قرار گرفته و یک دستگاه خودرو ال90 و تمامی اموالش به سرقت رفته بررسی موضوع در دستور کار ماموران تخصصی کلانتری21 قرار گرفت .

وی افزود :ماموران تخصصی کلانتری با یک دستور کار مشخص و مدون به صورت مشترک عملیات شناسایی متهمان را در دستور کار خود قرار دادند.

کشاورزی گفت:در تحقیقات ماموران انتظامی مشخص شد یک نفر زن به همراه چهار نفر مرد با خودرو ال 90 مسروقه در سطح شهر کرمان در پوشش ماموران بهداشت اقدام به سرقت بعنف طلاجات از منازل افاغنه می کنند.

وی با بیان اینکه ماموران با بررسی گفته های شاکیان و مالباختگان و تجسس در نحوه انجام سرقت ها به سرنخ های دست یافتند که منجر به شناسائی یک متهم سابقه دار شد، اظهار داشت: این متهم با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات هوشمندانه و ویژه دستگیر و به منظور بازجوئی به کلانتری 21 منتقل گردید.

سرهنگ "کشاورزی" تصرح کرد: متهم در تحقیقات اولیه ماموران منکر هرگونه سرقت بود اما در نهایت با بازجوئی های انجام گرفته و مواجه حضوری با شاکیان لب به اعتراف گشوده و به یک فقره سرقت خودرو، 6 فقره سرقت طلاجات از منازل افاغنه، و سرقت8 فقره سرقت احشام معترف شد و اذعان داشت که به همراه یک زن و چهار نفر مرد از همدستانش با تشکیل باند سرقت درچندین مرحله با پوشش مامور اداره بهداشت به بهانه قطر دادن وارد منازل افاغنه شده و با بستن دست و پای آنها اقدام به سرقت طلاجات و اموال آنها می کردند.

وی اظهار داشت در جریان بررسی این سرقت ها ماموران با اقدامات اطلاعاتی، 4 نفر از همدستان وی را نیز شناسائی و در دو عملیات جداگانه آنان را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: در بازرسی از منزل سارقان دستگیر شده مقدار زیادی طلاجات و وسایل منزل کشف و ضبط گردید.

"کشاورز" در پایان گفت پنج سارقان دستگیر شده به همراه یک نفر مالخر پس از سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی، و کلیه اموال مکشوفه تحویل مالباختگان گردید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز