وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی:

همه بیمارستان ها موظف به پذیرش بیماران آمبولانس های هلال احمر هستند

۱۳۹۴/۰۱/۰۳ - ۱۶:۰۶:۵۶
کد خبر: ۲۷۳۵۸۹
همه بیمارستان ها موظف به پذیرش بیماران آمبولانس های هلال احمر هستند
هاشمی در حاشیه مراسم خاکسپاری والده رئیس جمهوری تاکید کرد: هیچ تفاوتی میان آمبولانس های جمعیت هلال احمر و اورژانس وجود ندارد ولذا اورژانس همه بیمارستان ها موظف به پذیرش بیمه ای همه بیماران آمبولانس های هلال احمر هستند.

 به گزارش گروه سلامت جوان برنا،  دکتر هاشمی درباره این مطلب که "برخی بیماران گلایه کرده اند که تعدادی از مراکز درمانی از مصدومان انتقالی آمبولانس های هلال احمر، وجه دریافت می کنند» اذعان داشت: این ایراد به برخی مسوولان وارد است که باید هماهنگی های خود را بیشتر کنند به عبارتی اگر هماهنگی میان اورژانس و هلال احمر به خوبی انجام شود مردم دیگر به زحمت نمی افتند.

 

وی با تاکید بر اینکه هیچ تفاوتی میان آمبولانس های هلال احمر و اورژانس وجود ندارد، عنوان کرد: اورژانس همه بیمارستان ها موظف اند تا بیماران انتقالی به وسیله آمبولانس های هلال احمر را نیز مانند بیماران انتقالی اورژانس پذیرش کنند و طبیعی است که اگر بیماری، بیمه نباشد باید بلافاصله در بیمارستان بیمه شود، البته بیشتر مردم از خدمات بیمه ای بهره مند هستند ولذا نباید مشکلی وجود داشته باشد.

 هاشمی همچنین با تشکر از خدمات همه امدادگران گفت: امیدوارم سطح ارائه خدمات در میان همه نیروهای امدادرسان از جمله هلال احمر، پلیس، اورژانس، آتش نشانی و ... تا حدی باشد که مردم رضایت کامل داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز