سفر به دیار پسته و صنعت

۱۳۹۴/۰۱/۰۴ - ۰۰:۵۴:۲۰
کد خبر: ۲۷۳۶۲۵
سفر به دیار پسته و صنعت
سفر به کرمان،تجربه‌ای متفاوت در زندگیتان خواهد بود.بازدید از آثار باستانی و گشت و گذار در طبیعت منحصر به فرد این استان در هوای مطبوع بهاری روزهای به یاد ماندنی برایتان به وجود می آورد و سوغاتی های مختلف این استان می تواند، هدایای خوبی برای دوستانتان باشد.

چطور برسیم؟

اگر به کرمان سفر می کنید،پیشنهاد ما این است که از قطار استفاده کنید.قطار بهترین وسیله برای سفر به کرمان است.از تهران برای شهرهای کرمان و بم قطار وجود دارد و شما می توانید با هزینه مناسبی بلیط ها را برای عید تهیه کنید.علاوه بر قطار،شما می‌توانید با اتوبوس نیز خودتان را به کرمان برسانید.اگر هم حوصله سفرهای طولانی را ندارید،می توانید برای سفر به کرمان بلیط هواپیما تهیه کنید.

کجا بخوابیم؟

کرمان استان بزرگی است و هتل های زیادی دارد.شما با هر نوع سلیقه و هر بودجه ای که دارید می توانید به راحتی مکانی را برای اقامت در کرمان پیدا کنید.

کجا بگردیم؟

کرمان دیدنی های زیادی دارد.قلعه دختر، قلعه اردشیر ، آرامگاه مشتاق علیشاه که به سه گنبد نیز شهرت دارد، مسجد جامع، گنبد جبلیه از آثار دیدنی شهر کرمان است.علاوه بر این اگر به کرمان سفر می کنید بازدید از بازار کرمان ، مجموعه وکیل و موزه صنعتی را از دست ندهید.

دیدن آتشکده و موزهٔ زرتشتیان شهر کرمان نیز خالی از لطف نیست. اما کرمان تنها شهر دیدنی استان کرمان نیست.در این استان شهرهای دیدنی زیادی وجود دارد.باغ شاهزادهٔ ماهان ،مزار شاه نعمت الله ولی ،آبشارکوهپایه ،سه کُنج ،سیرچ از دیگر دیدنی های استان کرمان هستند که نباید فرصت دیدن آنها را از دست داد.

چی بخوریم؟

اگر به دنبال غذای محلی هستید،پیشنهاد ما این است که بزقرمه ، آبگوشت متنجنه، آش کله جوش،چگمال و چغوک بریزو را امتخان کنید که بسیار لذیذ هستند.

چی بخریم؟

   میوه خاص و سوغات اصلی کرمان پسته است.اما این تنها سوغاتی کرمان نیست. کلمپه و لاش خرما ( کماچ سهن )شیرینی های خوش طمع کرمانی است که می توانید برای دوستانتان سوغاتی ببرید.علاوه بر این‌ها،حنا نیز از دیگر سوغاتی های کرمان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز