در ۴۸ ساعت فعالیت ستاد نوروزی سازمان تعزیرات صورت گرفت؛

محکومیت ۸۶۰ میلیون تومانی و مختومه شدن ۶۸۳ پرونده

۱۳۹۴/۰۱/۰۷ - ۱۱:۳۴:۵۵
کد خبر: ۲۷۳۹۴۶
محکومیت ۸۶۰ میلیون تومانی و مختومه شدن ۶۸۳ پرونده
رئیس ستاد طرح نوروزی سازمان تعزیرات حکومتی از رسیدگی به 683 پرونده و صدور 860 میلیون تومان جریمه نقدی در 48 ساعت گشت نوروزی این سازمان خبر داد.

به‌گزارش گروه جوان و جامعه برنا و به‌نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان تعزیرات حکومتی، علیرضا جواهری با اعلام این خبر افزود: در 48 ساعت گذشته 683 پرونده تخلف در سراسر کشور رسیدگی شده و 40 پرونده نیز در نوبت رسیدگی قرار داد.

رئیس ستاد طرح نوروزی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: در این بازه زمانی 637 مورد بازرسی انجام شده است که منجر به تشکیل 1015 پرونده تخلف شده است.

وی گفت: استان تهران در 48 ساعت گذشته با رسیدگی به 138 پرونده رتبه بیشترین رسیدگی به پرونده را به خود اختصاص داد و کمترین میزان رسیدگی به پرونده در این بازه زمانی نیز مربوط به دو استان قزوین و زنجان بدون رسیدگی به پرونده است.

مدیرکل حقوقی سازمان تعزیرات حکومتی در پایان گفت: میزان جریمه ریالی تعیین شده در 48 ساعت گذشته، 860 میلیون تومان بوده است و همچنان به صورت ستادی وضعیت تخلف های ساسر کشور را بررسی می کنیم و با توجه به شکایت های مردمی دریافت شده ضرورت بررسی وضعیت تعویض روغنی ها و مکانکی ها احساس می شد که این مطلب را به مدیران استانی اعلام کردیم تا در برنامه ریزی گشت ها انجام شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز