رسیدگی به شکایات مردمی سامانه ۳۰۰۰۹۶۵۱ در ایام نوروز

۱۳۹۴/۰۱/۰۷ - ۱۱:۴۷:۴۱
کد خبر: ۲۷۳۹۵۰
رسیدگی به شکایات مردمی سامانه ۳۰۰۰۹۶۵۱ در ایام نوروز
مدیرکل نظارت و هماهنگی گشت های مشترک سازمان تعزیرات حکومتی از فعالیت سامانه پیامکی این سازمان با شماره 30009651 در ایام نوروز خبر داد.

به‌گزارش گروه جوان و جامعه برنا و به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان تعزیرات حکومتی، محمدحسن سرابیان گفت: یکی از مراجع دریافت گزارش برای بررسی و رسیدگی از آغاز مرحله نخست طرح نوروزی سازمان تاکنون سامانه پیامکی 30009651 بوده است و این سامانه در ایام تعطیل نیز در حال دریافت شکایات است.

وی در مورد مراحل رسیدگی به شکایت های ارسالی به سامانه پیامکی 30009651 گفت: این سامانه فعال است و به تمامی پیام های ارسالی در اسرع وقت رسیدگی می شود.

وی افزود: شکایت ها از سراسر کشور به این سامانه پیامک ارسال و کارشناسان اداره کل نظارت و هماهنگی گشت های مشترک سازمان تعزیرات آن را به مدیرکل استان مربوطه ارسال می کنند.به محض ارسال نامه به استان این امر از طریق پیامک به فرد شاکی اطلاع داده می شود.

سرابیان اظهار داشت: اداره کل استانی پس از رسیدگی به شکایت نتیجه را به اداره کل نظارت و هماهنگی گشت های مشترک سازمان تعزیرات حکومتی ارسال می کند و پس از آن نتیجه رسیدگی به شکایت از طریق سامانه پیامکی به اطلاع فرد شاکی می رسد.

عمده گزارش های دریافتی در طول این ایام مربوط به افزایش قیمت بلیط ها، گرانفروشی مرغ ، آجیل و میوه بوده است که در اسرع وقت به مدیران استانی اعلام و به شکایات رسیدگی شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز