امدادرسانی به مصدومان واژگونی اتوبوس در محور سرخه- آرادان/ نجات و انتقال۲ گرفتار در سیلاب

۱۳۹۴/۰۱/۰۸ - ۱۱:۲۷:۴۲
کد خبر: ۲۷۴۰۷۵
امدادرسانی به مصدومان واژگونی اتوبوس در محور سرخه- آرادان/ نجات و انتقال۲ گرفتار در سیلاب
مدیر مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر مهمترین عملیات‌های امداد جاده ای و سیلاب در ۲۴ ساعت گذشته کشور را تشریح کرد.

به گزارش گروه جوان و جامعه برنا، مرتضی مرادی پور با اشاره به مهمترین عملیات جاده ای ٢۴ ساعته گذشته اظهارداشت: واژگونی اتوبوس در محور سرخه-آرادان موجب مصدومیت ۲۱ تن از مسافران شد.

مرادی پور در تشریح جزییات مهمترین عملیات سیل و آبگرفتگی در ۲۴ ساعت گذشته نیز گفت: به‌دلیل طغیان روخانه فصلی بیشه در در محور بافق – مهاباد دو نفر در سیلاب گرفتار شدند.

مدیر مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات افزود: در این عملیات پس از رهاسازی خودرو گرفتار در سیلاب، افراد حادثه دیده به پایگاه سه راهی چاهون انتقال و اسکان یافتند.

مرادی پور با اشاره به مهمترین عملیات جاده ای ٢۴ ساعته گذشته عنوان کرد: واژگونی اتوبوس در محور سرخه-آرادان موجب مصدومیت ۲۱ تن از مسافران شد

وی با اشاره به رهاسازی و نجات ۵ مصدوم توسط نیروهای هلال احمر بیان داشت: ۲ نفر از مصدومان توسط هلال احمر به بیمارستان امام خمینی (ره) گرمسار انتقال یافتند.

به گفته مدیر مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات ۵ تیم و ١٢ نفر نیروی عملیاتی پوشش امدادی این حادثه را برعهده داشتند.

نظر شما