دستگیری مرد مامورنما با ۴فقره کلاهبرداری با ترفند ازدواج

۱۳۹۴/۰۱/۱۲ - ۱۱:۴۱:۱۸
کد خبر: ۲۷۴۶۰۷
دستگیری مرد مامورنما با ۴فقره کلاهبرداری با ترفند ازدواج
فردی مامورنما که با ترفند خواستگاری و ازدواج از 4شهروند در شهرستان کاشمر - خراسان رضوی- کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.


 

به گزارش گروه انتظامی برنا، جانشین فرماندهی انتظامی کاشمر در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت زن جوانی در خصوص کلاهبرداری مردی به نام اسکندر از وی، موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ حسن هوشنگی افزود: در تحقیقات به عمل آمده از شاکی پرونده مشخص شد، فردی کلاهبردار به نام اسکندر 35 ساله با معرفی خود به عنوان مامور یکی از ادارات دولتی پس از جلب اعتماد با شاکی ازدواج و سپس تحت عناوین مختلف ، مبلغ 25 میلیون ریال از وی اخاذی کرده است.

هوشنگی تصریح کرد:ماموران دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پس از بررسی دقیق موضوع با یک سری تحقیقات میدانی محل اختفای فرد مامورنما را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی او را در اقدامی ضربتی دستگیر کردند.متهم در بازجویی های به عمل آمده در ابتدا منکر هرگونه کلاهبرداری بود که در ادامه بازجویی ها با مواجهه با ادله محکم به جرم خود مبنی بر استفاده از عناوین دولتی و کلاهبرداری و اخاذی از زنان جوان اعتراف کرد.

جانشین انتظامی شهرستان کاشمر با بیان اینکه متهم در تحقیقات تکمیلی به 4 فقره کلاهبرداری با همین شیوه اعتراف کرد گفت: فرد مامورنما پس از شناسایی طعمه مورد نظر، با معرفی خود به عنوان مامور و جلب اعتماد او پس از چند جلسه ملاقات به صورت غیر رسمی( بدون ثبت محضری) با آنان ازدواج و پس از مدتی که از آنان اخاذی و  با بهانه های واهی آنها را طلاق داده است.

وی خاطر نشان کرد: متهم به اتهام جعل عنوان، فریب در ازدواج، کلاهبرداری و عدم ثبت واقعه ازدواج در دفاتر رسمی با وثیقه یک میلیارد ریالی با دستور مقام قضایی روانه زندان شد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز