مومنی خبر داد:

اعمال محدودیتهای ویژه ترافیکی برای بازگشت مسافران نوروزی/توقیف خوردو ۴هزار راننده متخلف در نوروز

۱۳۹۴/۰۱/۱۲ - ۱۲:۴۶:۵۱
کد خبر: ۲۷۴۶۱۳
اعمال محدودیتهای ویژه ترافیکی برای بازگشت مسافران نوروزی/توقیف خوردو ۴هزار راننده متخلف در نوروز
رییس پلیس راهور ناجا از اعمال محدودیتهای ویژه ترافیکی برای بازگشت مسافران نوروزی خبر داد و گفت: خودروی 4هزار راننده متخلف در نوروز به مدت 3 روز توقیف شد.

به گزارش گروه انتظامی برنا، سردار اسکندر مومنی امروز در حاشیه بازدید از پلیس راه ساری- میاندرود- نکا با اشاره به اینکه در نوروز امسال 92 درصد رانندگان قوانین و مقررات رانندگی را رعایت کرده‌اند، بیان کرد: هشت درصد رانندگان قوانین را رعایت نمی‌کنند که پلیس قطعا با آنها به صورت قاطع برخورد می‌کند.

وی افزود: بر اساس اطلاعات دریافتی تمامی جاده‌های برون شهری در حال حاضر ترافیک پرحجم دارند و ترافیک در خروجی‌های استان مازندران، خراسان رضوی، هرمزگان، خوزستان و ورودی و خروجی استانهای قم، فارس و اصفهان پر حجم است.

رییس پلیس راهور ناجاتصریح کرد:  پیشنهاد پلیس این است که مسافران به صورتی برنامه ریزی کنند که روز طبیعت را از منازل خود به دامن طبیعت بروند.

مومنی اضافه کرد: در بازگشت از سفر عجله و شتاب برای رسیدن به مقصد نداشته باشند از سوی دیگر با توجه به اینکه سفر طولانی خسته کننده است حتما برای بازگشت خود دو تا سه برابر زمان عادی وقت درنظر بگیرند.

وی از اعمال محدودیتهای ویژه ترافیکی برای بازگشت مسافران نوروزی خبر داد و گفت: بر این اساس محورهای هراز و چالوس در روزهای پنج شنبه و جمعه سیزدهم و چهاردهم فروردین از عصر به سمت تهران یکطرفه می شوند.

رییس پلیس راهور ناجا اظهار کرد: 50 هزار نیروی پلیس تا آخرین روز بازگشت مسافران نوروزی در جاده‌های کشور مستقر هستند.

مومنی  با بیان اینکه پیش از نوروز گواهینامه بیش از دو هزار راننده پر خطر ضبط شد، افزود: در طول تعطیلات نوروز گواهینامه چند هزار راننده پرخطر ضبط و حدود 4هزار خودرو رانندگان متخلف نیز تا 72 ساعت توقیف شد.

 وی با اشاره به اینکه پلیس برابر اعلام قبلی با رانندگان متخلف حمل و نقل عمومی بار و مسافر به طور جدی برخورد می کند، بیان کرد: این دسته از رانندگان در صورت داشتن یک تصادف خسارتی و مقصر بودن در آن دفترچه رانندگی آنها ابطال می شود.

رییس پلیس راهور ادامه داد: استان مازندران جزو سه استان پرتردد کشور در نوروز امسال بود و جزو رکورداران پذیرش مسافر بوده است.

نظر شما