دکتر رحمت الله حافظی در گفت و گو با برنا:

چاره‌ای جز افزایش کرایه تاکسی نداریم

۱۳۹۴/۰۱/۱۵ - ۱۲:۴۷:۴۲
کد خبر: ۲۷۴۹۶۰
چاره‌ای جز افزایش کرایه تاکسی نداریم
عضو شورای شهر تهران اظهار کرد: کرایه تاکسی مسأله‌ای است که با منافع مالکین بخش خصوصی مرتبط است؛ بنابراین برای حمایت از آنها مصوب شد نرخ کرایه تاکسی 20 درصد افزایش پیدا کند.

رحمت الله حافظی در گفتگو با خبرنگار شهر و شهروند برنا افزود: در بخش حمل و نقل عمومی که توسط شهرداری اداره می‌شود، افزایش قیمت چندانی نداشتیم. تصویب شد 50 تومان به قیمت بلیت مترو و بین 50 تا 100 تومان به قیمت بلیت اتوبوس اضافه شود.

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران ادامه داد: درآمد رانندگان تاکسی‌ها با بخش دولتی فرق می‌کند و باید درآمدشان پاسخگوی هزینه تعمیرات، سوخت و مخارجشان باشد.

وی با بیان اینکه سال قبل با آزادسازی قیمت حامل‌های انرژی قرار بود در نرخ کرایه تاکسی افزایش داشته‌باشیم و این موضوع با مخالفت وزارت کشور روبرو شد، عنوان کرد: اکنون پس از یک سال به‌نظر می‌آید بهتر است برای اینکه اجحافی در حق آنها نشود، نرخ کرایه تاکسی‌ها افزایش یابد.

دکتر حافظی تصریح کرد: درست است که برای مردم افزایش کرایه‌ها آسان نیست؛ اما ما باید خود را جای این قشر از جامعه هم بگذاریم و قبول کنیم با‌توجه به آزادسازی قیمت سوخت، نمی‌توان مانند آنچه در حوزه اتوبوس و مترو عمل شد، سوبسیدی برای کرایه تاکسی در نظر گرفت.  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز