رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد:

مدیریت شهری ۲۱۰۰ میلیارد تومان به توسعه مترو اختصاص می‌دهد؛ دولت ۲۰۰ میلیارد تومان

۱۳۹۴/۰۱/۱۶ - ۱۲:۰۱:۰۲
کد خبر: ۲۷۵۱۵۰
مدیریت شهری ۲۱۰۰ میلیارد تومان به توسعه مترو اختصاص می‌دهد؛ دولت ۲۰۰ میلیارد تومان
علیرضا دبیر با تأکید بر اینکه برای مثال، دولت در بودجه مترو باید به مدیریت شهری کمک کند و اینطور نباشد که شهرداری تهران ۲۱۰۰ میلیارد تومان به توسعه مترو اختصاص دهد و دولت ۲۰۰ میلیارد تومان، ‌خاطرنشان کرد: ترافیک را با برنامه‌ریزی صحیح، نقشه راه درست، زیرساخت مناسب و اقدامات کار‌شناسی شده می‌توان مدیریت کرد و در این میان، فقط مترو است که می‌تواند ترافیک را ضربه‌فنی کند.

به‌گزارش گروه جوان و جامعه برنا، رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با اعلام اینکه در چند سال اخیر، کارهای بسیار خوبی در پایتخت انجام شده، گفت: حتی منتقدانی که دید مثبتی نسبت به مدیریت شهری و عملکرد آن ندارند نیز بار‌ها و بار‌ها به این نکته صحه گذاشته و تأکید کرده‌اند که در این چند سال، اقدامات بسیار خوبی در تهران اتفاق افتاده است. 

علیرضا دبیر افزود: البته باید جلوی رشد بی‌رویه تهران گرفته شود و به‌این منظور، چنانچه طرح جامع شهر تهران مورد پیگیری قرار گرفته و به آن عمل شود، اتفاق بسیار خوبی خواهد افتاد و در غیر این صورت، اتفاقاتی که در ۲۰ سال اخیر رخ داده، همچنان ادامه خواهد یافت و وضع بد‌تر هم خواهد شد. 

وی با‌اشاره به اینکه تمام ارگان‌ها، سازمان‌ها و نهاد‌ها باید کمک کنند تا برای آیندگان، تهران خوبی از خود به یادگار بگذاریم، اظهار کرد: قدیمی‌ها با وجود ایرادات و اشکالاتی موجود در زیرساخت‌های شهری، تهران خوبی را برای ما به یادگار گذاشته‌اند.  

دبیر با بیان اینکه در تهران، ۱۷ دستگاه، خود را صاحب موضوع ترافیک می‌دانند و این دستگاه‌ها باید یکپارچه شوند، تصریح کرد: به این منظور باید دولت و زیرمجموعه‌های تحت نظارت آن کنار بروند و تمام مجموعه‌ها در حوزه اجرا با مدیریت شهری هماهنگ باشند.  

 

 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز