جابه‌جایی یک میلیون و ۸۰۰ هزار مسافر نوروزی با قطار

۱۳۹۴/۰۱/۱۶ - ۱۴:۳۷:۵۹
کد خبر: ۲۷۵۲۰۵
جابه‌جایی یک میلیون و ۸۰۰ هزار مسافر نوروزی با قطار
مدیرکل تنظیم و نظارت بر بازار شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه از آغاز طرح نوروزی یک‌میلیون و ۸۰۰ هزار نفر مسافر از طریق راه‌آهن در کشور جابه‌جا شده‌اند گفت: در طرح نوروزی امسال متوسط تأخیر قطارها ۳۵ دقیقه و تأخیر از مبدأ قطارها نیز ۴۰ ثانیه بود.

به‌گزارش گروه جوان و جامعه برنا، مرتضی جعفری درباره عملکرد نوروزی ناوگان ریلی کشور گفت: از آغاز طرح نوروزی یعنی ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا ۱۵ فروردین امسال حدود یک‌میلیون و ۸۰۰ هزار نفر مسافر از طریق راه‌آهن در کشور جابه‌جا شده‌اند.

وی با بیان اینکه این میزان جابه‌جایی تقریباً با ایام تعطیلات نوروز سال گذشته برابر است، اظهار کرد:  با وجود اینکه ظرفیت جابه‌جایی مسافران در شبکه ریلی برای نوروز ۹۴ حدود ۵ درصد افزایش یافته‌بود، ولی میزان جابه‌جایی مسافر تقریبا برابر با سال گذشته بود.

وی درباره میزان تأخیر قطارها گفت: متوسط تأخیر قطارها ۳۵ دقیقه بود و تأخیر از مبدأ قطارها هم به ۴۰ ثانیه رسید همچنین در نوروز امسال هیچ سانحه‌ای نداشته‌ایم، ضمن آنکه خسارت تأخیرات بیش از حد مجاز به مسافران پرداخت شد.

مدیرکل تنظیم و نظارت بر بازار شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با یادآوری این مسأله که میزان تأخیرها هم در قیاس با سال گذشته تغییر چندانی نداشته است٬ ادامه داد: پیش از آغاز تعطیلات نوروزی جلسات متعددی را با شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی برگزار کردیم و قبل از عید نظارت‌ها بیشتر شد، در مجموع وضعیت خدمات‌رسانی به مسافران نسبت به سال گذشته بهتر بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز