ولی مراد در گفتگو با برنا:

هر مسئولی ساز خودش را می‌زند

۱۳۹۴/۰۱/۱۷ - ۰۹:۲۱:۱۶
کد خبر: ۲۷۵۳۰۵
هر مسئولی ساز خودش را می‌زند
ولی مراد با اشاره به مشکلات حوزه زنان در کشور مهمترین چالش این حوزه را عدم سیاست گذاری واحد دانست.

توران ولی مراد فعال حوزه زنان در گفتگو با گروه دختران و زنان برنا با بیان این مطلب افزود: مهمترین چالش زنان عدم برنامه ریزی و سیاست واحد در این حوزه است نگاه به مباحث مختلف از زوایای گوناگون باعث شده خط مشی های این حوزه آسیب زا شود.

او با بیان اینکه حوزه زنان چشم انداز روشن ندارد و هر مسوولی ساز خودش را می زند اظهار کرد:‌ حوزه زنان نیازمند سیاست هایی است که موجب اجرای طرح های همه جانبه نگر شود در حالی که ما در رفع خلع  و اصلاح قوانین موجود دچار مشکل هستیم.

ولی مراد در پاسخ به این سوال که فعالان حوزه زن پس از انقلاب تا چه حد توانسته اند وظیفه خود را انجام دهند گفت: فعالان مدنی باید مطالبات خود را از طریق رسانه ها مطرح کنند و بر روی اقداماتی که انجام می شود نظارت داشته باشند که این کار را انجام می دهند اما آن چیزی که با مشکل مواجه است اجرای سیاست ها در این زمینه است.

او مهمترین آسیب حوزه امور زنان را سیاسی کردن آن  دانست و ادامه داد:‌ مسائل این حوزه هم از سوی نهادهای دولتی و هم نهادهای مدنی  وارد بازی های سیاسی می شود و این همان چیزی است که به این حوزه در تمام این  سالها آسیب زده است.

این فعال حوزه زنان با بیان اینکه مساله زن از خانواده جدا نیست تصریح کرد:‌ این چالش سبب شده که نهاد خانواده نیز با عدم تعادل، توازن  و هماهنگی روبرو شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز