قدردانی یمن از ارسال محموله‌های کمک بشردوستانه هلال احمر ایران

۱۳۹۴/۰۱/۱۷ - ۱۱:۰۷:۱۹
کد خبر: ۲۷۵۳۵۸
قدردانی یمن از ارسال محموله‌های کمک بشردوستانه هلال احمر ایران
رئیس جمعیت هلال احمر یمن در نامه ای به دکتر سید امیرمحسن ضیائی، از مساعدت و امدادرسانی بی دریغ و اقدامات بشردوستانه جمعیت هلال احمر ایران قدردانی کرد.

به گزارش گروه جوان و جامعه برنا، در پی تحویل محموله کمک های بشردوستانه هلال احمر ایران به مسئولان یمنی، دکتر محمد احمد الکباب، رئیس جمعیت هلال احمر یمن در نامه ای به دکتر سید امیرمحسن ضیائی، رئیس جمعیت هلال احمر، مراتب تشکر از اقدامات بشردوستانه جمعیت هلال احمر ایران و مساعدت و امدادرسانی بی دریغ جمعیت ملی ایران را اعلام کرد.

در این نامه از هلال احمر ایران به عنوان یکی از شرکای نهضت صلیب سرخ و هلال احمر که فراهم آورنده حمایت های معنوی مورد نیاز جهت استمرار و موفقیت مأموریت انسان دوستانه جمعیت ملی یمن، مساعدت ها و حمایت های خالصانه جمعیت ملی ایران به عنوان تعهدی به وظایف انسان دوستانه و نقش کلیدی را در موفقیت و دست یابی به کاهش آلام بشری در کشور یمن، قدردانی شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر یمن در پایان این نامه اظهار امیداوری کرد: تعاملات و همکاری های دوجانبه جمعیت های ملی ایران و یمن استمرار داشته باشد.

یادآور می شود در پی درگیری های مسلحانه اخیر در کشور یمن، جمعیت هلال احمر ایران دو محموله انسان دوستانه شامل چادر (۶۸ دستگاه)، پتو (۶۲۰ تخته)، زیرانداز ۱۲۰ قطعه) و دارو و تجهیزات پزشکی (۳۲ پلت) به وزن کل ۳۲,۶۱۳ کیلو گرم با هدف کمک رسانی به اقشار آسیب دیده در آن کشور، ارسال کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز