دستگیری سارق خودروی لوکس در تعقیب گریز پلیسی

۱۳۹۴/۰۱/۱۷ - ۱۱:۱۹:۴۲
کد خبر: ۲۷۵۳۶۴
دستگیری سارق خودروی لوکس در تعقیب گریز پلیسی
سارق فراری در تعقیب و گریز پلیسی در شهرک ولیعصر دستگیر شد.

ساعت یک ظهر 15 فروردین ماه سال جاری ماموران گشت پلیس آگاهی تهران، در حین گشت زنی در بزرگراه آیت الله سعیدی به خودرو مزدا 3 سفید رنگ مشکوک شده که پس از بررسی شماره پلاک خودرو مشخص شد این  خودرو روز 25اسفند ماه سال گذشته دزدیده شده است .

به گزارش خبرنگار حوادث برنا، بدین ترتیب ماموران دستور ایست را برای دزدان  اعلام کردند اما راننده مزدا 3 ، بدون توجه به دستور پلیس و با افزایش سرعت خود تصمیم به فرار گرفت و وارد شهرک ولیعصر شد و همین کافی بود تا تعقیب گریز پلیسی کلید زده شود.

در این مرحله دزد فراری  به علت سرعت بالا ، کنترل خودرو را از دست داده و با درخت کنار خیابان برخورد کرد.

 دزد جوان که نمی خواست تسلیم پلیس شود تصمیم به فرار گرفت اما ماموران در اقدامی غافلگیرانه مسعود 30 ساله را دستگیر کردند .

ماموران در همان بازجویی های ابتدایی پی بردند که  "مسعود " یکی تبهکاران سابقه دارو یکی از اعضای فراری گروه سارقین به سرکردگی "رضا . " است که چندی پیش در یک درگیری مسلحانه در خیابان قصرالدشت به ضرب گلوله مأمورین آگاهی فوت کرده است .

سرهنگ کارآگاه رضا مؤذن ، معاون مبارزه با سرقت وسایط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر به برنا گفت : با توجه به اعتراف صریح متهم به سرقت خودرو و همچنین دهها فقره سرقت داخل خودرو و به جهت شناسایی دیگر جرایم ارتکابی ، متهم با صدور قرار قانونی از سوی مقام محترم قضایی در اختیار این معاونت قرار گرفته است .

نظر شما