تبهکار فراری را شناسایی کنید

۱۳۹۴/۰۱/۱۷ - ۱۲:۲۹:۳۲
کد خبر: ۲۷۵۴۰۳
تبهکار فراری را شناسایی کنید
مرد فریبکار پس اجرای نقشه اش اقدام به فروش خودروی سرقتی کرد و با فراری شدنش بازپرس پرونده خواستار چاپ عکس این متهم شد.

به گزارش خبرنگار حوادث برنا، روز 11 تیرماه سال گذشته مردی با مراجعه به کلانتری 158 کیانشهر از ماجرای سرقت خودرویش خبر داد و همین کافی بود تا با دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه 14 تهران ،تیمی از ماموران  پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران برای ردیابی سارق فریبکار وارد عمل شوند.

طعم دزد فریبکار به کارآگاهان گفت : پس از انتشار آگهی فروش خودرو در یکی از روزنامه های کثیرالانتشار ، شخصی با بنده تماس گرفت و خود را به عنوان خریدار معرفی کرد و تصمیم گرفتیم برای دیدن خودرویم این مرد به در خانه مان بیاید.

وی افزود:مرد خریدار پس بازدید خودرو ، بر سر قیمت فروش خودرو به مبلغ 35 میلیون و 400 هزار تومان به توافق رسیدیم و دزد فریبکار یک چک به من داد و  قرار شد تا برای بررسی اصالت چک و وجود موجودی در داخل حساب بانکی خریدار به شعبه بانکی بروم و پس از گرفتن پول خودرو را تحویل  خریدار دهم.

این مرد ادامه داد: اما زمانیکه به شعبه بانک در ورامین رفته بودم ، دزد فریبکار با مراجعه به در خانه مان و نشان دادن قولنامه خرید خودرو اقدام به گرفتن سوئیچ خودرو و مدارک آن از فرزندم کرده بود .

بدین ترتیب، دستور توقیف خودرو در سیستم جامع پلیس ثبت و در ادامه تحقیقات مشخص شد که در همان روز ، خودرو پژو پارس در یک نمایشگاه خودرو فروخته شده است .

با شناسایی نمایشگاه فروش خودرو در منطقه کیانشهر و تحقیقات از صاحب نمایشگاه مشخص شد که مردی با سوء استفاده از مدارک شناسایی متعلق به صاحب خودرو ( شاکی پرونده ) اقدام به فروش خودرو به مبلغ 33 میلیون تومان کرده است .

در این مرحله  کارآگاهان، آلبوم مجرمان سابقه دار را پیش روی  طعمه دزد فریبکار قرار دادند و خیلی زود مشخص شد که سارق خودرو یکی از تبهکاران حرفه ای به نام مجید است که بارها به خاطر جرایم مختلف "سرقت" ، "جعل اسناد" و "کلاهبرداری" در تهران و سایر استان های کشور دستگیر شده است و  که تحت تعقیب  قرار دارد .

بنا به این گزارش، باتوجه به فرار بودن مجید بازپرس پرونده با تقاضای چاپ عکس این متهم خواست تا کسانی که  اطلاعاتی در خصوص مخفیگاه و یا محل های تردد این شخص در اختیار دارند با شماره 21865853 پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران تماس گیرند .

نظر شما