مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر خبر داد:

ارتقاء دانشکده پرستاری کاشمر به مجتمع آموزش عالی سلامت

۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۰۹:۱۳:۱۳
کد خبر: ۲۷۵۵۳۶
ارتقاء دانشکده پرستاری کاشمر به مجتمع آموزش عالی سلامت
مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر از ارتقاء دانشکده پرستاری کاشمر با موافقت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور به مجتمع آموزش عالی سلامت خبر داد.

به گزارش گروه جوان و جامعه برنا، محمد جواد یزدانی گفت: موضوع ارتقای دانشکده پرستاری کاشمر در دویست و چهل و پنجمین جلسه شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی تأیید شد.

وی افزود: دانشکده پرستاری کاشمر در بهمن ماه 89 با پذیرش دانشجو در مقطع کاردانی رشته فوریت‌های پزشکی فعالیت خود را آغاز کرد و سپس در مهر ماه 90، رشته پرستاری در مقطع کارشناسی پیوسته نیز به آن افزوده شد.

وی گفت: هم اکنون 100 دانشجوی پسر و 40 دانشجوی دختر در رشته‌های فوریت‌های پزشکی و پرستاری در این دانشگاه تحصیل می‌کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر با اشاره به فارغ التحصیل شدن 55 دانش آموخته طی سه دوره در رشته کاردانی فوریت‌های پزشکی خاطرنشان کرد: امیدواریم با ارتقای دانشکده به مجتمع آموزش عالی علاوه بر توسعه این مرکز آموزش علمی بتوانیم نقش تأثیرگذاری در تربیت کادر درمانی مورد نیاز منطقه داشته باشیم.

یزدانی با تأکید بر اینکه مجتمع آموزش عالی سلامت در بر دارنده ساختار چندین دانشکده است، تصریح کرد: با ارتقای انجام شده فرصت مناسبی برای توسعه رشته‌های مختلف فراهم شده است که امیدواریم با تکمیل شدن چارت سازمانی در سال تحصیلی جدید شاهد پذیرش دانشجو در مقاطع کارشناسی باشیم. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز