معاون اجتماعی ناجا خبر داد:

شهادت هشت مرزبان ایرانی در سیستان و بلوچستان

۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۰۹:۲۸:۴۵
کد خبر: ۲۷۵۵۴۴
شهادت هشت مرزبان ایرانی در سیستان و بلوچستان
معاون اجتماعی ناجا از شهادت هشت مرزبان ایرانی در سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش گروه انتظامی خبرگزاری برنا، سردار منتظرالمهدی در نشست خبری صبح امروز در جمع خبرنگاران از اجرای طرح پلیس که از 25 اسفند شروع و تا 25 فروردین ماه ادامه داشت خبر داد و افزود: خوشبختانه با توجه به افزایش 3درصدی سقف مسافرت نسبت به سال گذشته با کاهش 12درصدی تعداد تصادفات جاده ای مواجه بودیم.

منتظرالمهدی در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص حمله اشرار مسلح در منطقه مرزی «نگور» که شب گذشته در سیستان و بلوچستان رخ داده است، بیان کرد: هشت مرزبان ایرانی شب گذشته در پی حمله اشرار مسلح در منطقه مرزی «نگور» سیستان و بلوچستان به شهادت رسیدند.

سردار منتظر المهدی در ادامه به بکارگیری تمام توان ناجا در ایام نوروز اشاره کرد و افزود: نیروی انتظامی با فعال نمودن 200 هزار و 208 گشت، استقرار 1877 چادر و کانکس به تأمین امنیت برای شهروندان در ایام نوروز پرداخت.

اصلاح تنها 3.5 دقیقه از سریال فخیم زاده

وی در واکنش به ادعای منتصب به مهدی فخیم‌زاده کارگردان سریال فوق‌سری مبنی بر اینکه این فیلم را دارای اصلاحات فراوان خوانده و از عملکرد معاونت اجتماعی ناجا و پخش سیما انتقاد کرده بود نیز گفت: سریال اثر خود آقای فخیم‌زاده است و تنها به اندازه 3.5 دقیقه در آن اعمال شد که این اصلاحات نیز خطوط قرمز پخش بود، بنابراین این سریال متعلق به خود آقای فخیم‌زاده است و البته آنچه که مهم است این است که این سریال رضایتمندی مردم را نیز در بر داشته است.

وی با بیان اینکه امسال بیش از هشت سریال تولید شده خبر داد و بیان کرد: «به زودی فیلمی به عنوان میکائیل به کارگردانی سیروس مقدم پخش می شود.»

معاون اجتماعی ناجا تصریح کرد:« هدف نیروی انتظامی ایجاد نظم و امنیت و آرامش است. »

وی ادامه داد:« امسال سرقت نسبت به سال گذشته 9درصد کاهش داشته است.»

اطلاعات جدیدی درخصوص اسیدپاشی اصفهان نیست

معاون اجتماعی نیروی انتظامی درباره اسیدپاشی‌های اصفهان نیز اظهار کرد: در این خصوص اطلاعات جدیدی نیست.

حضور بانوان در استادیوم‌ها به ویژه استادیوم‌های فوتبال به صلاح نیست

معاون اجتماعی نیروی انتظامی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره نظر پلیس درباره حضور بانوان و خانواده‌ها در استادیوم‌های ورزشی و برخی از کنسرت‌ها در شهرستان‌ها خاطرنشان کرد حضور خانواده‌ها در ورزشگاه‌ها تابع یکسری شرایطی است که آن را قانون تصویب می‌کند و ما نیز تابع مصوبات قانون هستیم و آن را اجرا می‌کنیم.

وی تاکید کرد: حضور بانوان در استادیوم‌ها به ویژه استادیوم‌های فوتبال به صلاح نیست اما اگر قانون به نتیجه برسد، ما آن را اجرا خواهیم کرد.

منتظرالمهدی با بیان اینکه ما در این خصوص نظر خود را داریم و نظرمان تاثیرگذار است، خاطرنشان کرد: اما آنچه که قانون تصویب و ابلاغ کند را اجرا خواهیم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز