ترفند زن سارق برای دزد از کارت های عابربانک

۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۲:۴۵:۵۲
کد خبر: ۲۷۵۶۵۷
ترفند زن سارق برای دزد از کارت های عابربانک
زن 50 ساله پس از سرقت کارت بانکی طعمه اش اقدام به خرید پارچه کرد و هنوز هیچ سرنخی از این سارق حرفه ای به دست نیامده است.

به گزارش برنا،اواخر سال گذشته خانمی با مراجعه به کلانتری 161 ابوذر از ماجرای سرقت کارت عابربانکش توسط زن 50 ساله پرده برداشت.

به گزارش خبرنگار حوادث برنا، با ادعای این زن تیمی از ماموران پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران برای ردیابی این دزد پیر وارد عمل شدند.

طعمه دزد میانسال به ماموران گفت: مقابل دستگاه عابربانک شعبه ابوذر ایستاده بودم که زنی  50 ساله به سمتم آمد و به بهانه اینکه قصد دارد بیشتر از 200 هزار تومان از دستگاه خودپرداز پول بگیرد و به بهانه اینکه از کارتش به کارت من پول واریز می کند و پول را از کارت من برداشت می کند خواست تا کارتم را در اختیارش قرار دهم.

وی افزود: چون به این زن اعتماد کرده بودم کارتم را در اختیارش قرار دادم و پس از پایان کارش کارتم را به من پس داد و رفت.

وی افزود: هنوز یک ساعت از این ماجرا نگذشته بود که اولین پیامک در خصوص برداشت پول از حساب عابربانک برایم ارسال شد .

خیلی زود به سراغ عابربانک رفتم و آنجا بود که متوجه شدم که عابربانکم توسط زن میانسال تعویض شده است و وی با در اختیار داشتن رمز کارتم همه حسابم را خالی کرده است.

کارآگاهان با بررسی حساب بانکی زن جوان پی بردند که این زن 50 ساله با مراجعه به بازار عبدل آباد و در چندین مرحله اقدام به خرید پارچه کرده است.

ماموران در شاخه ای دیگر به سراغ دوربین مداربسته بانک رفته و توانستند تصویر دزد میانسال را به دست آوردند اما ردیابی های پلیسی برای به دام انداختن این زن به درهای بسته رسید.

بنا به این گزارش، بازپرس پرونده با تقاضای چاپ عکس این زن خواست تا کسانی که اطلاعاتی از هویت ، مخفیگاه این سارق حرفه ای دارند با شماره تماس 51055658 تماس و افراد دیگری که به این شیوه و شگرد در دام این دزد گرفتار شده اند به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در میدان حـر – خیابان 12 فروردین مراجعه کنند.

 

نظر شما