برگزاری جشن میلاد کوثر همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا (س) در اراک

تجلیل از ۴۰ مادر شهید

۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۳:۴۷:۴۴
کد خبر: ۲۷۵۶۸۷
تجلیل از ۴۰ مادر شهید
فرمانده سپاه ناحیه اراک از برپایی جشن میلاد کوثر و تجلیل از مادران شهدا همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا سلام الله و روز زن خبر داد.

پاسدار محمد رضا رضایی، فرمانده سپاه ناحیه اراک ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت زهرای مرضیه سلام الله علیه، ولادت حضرت امام خمینی رحمه الله و روز زن گفت: برگزاری جشن میلاد کوثر و تجلیل از مادران و همسران شهدا از جمله برنامه های سپاه ناحیه اراک که در روز پنج شنبه با حضور گسترده بانوان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در این مراسم که در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار می شود، بیان کرد: در این مراسم از 40 مادر شهید در اراک تجلیل می شوند.

پاسدار رضایی افزود: علاوه بر مادران شهدا از 30 بانوی نمونه شهرستان اراک و 30 خواهر پاسدار سپاه ناحیه این شهرستان نیز با اهدا لوح و هدایایی تقدیر خواهد شد.

وی با اشاره به انتخاب بانوان نمونه بیان کرد: نهادینه کردن فرهنگ فاطمی و علوی در محیط خانواده، استفاده از الگوهای کارآمد اسلامی و دینی در مدیریت اقتصاد و فرهنگ خانواده، ایمان و تقواپیشگی، شیوه مناسب همسر داری و تربیت فرزندان صالح  از مهمترین شاخص های انتخاب بانوان نمونه در استان مرکزی بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه اراک با بیان اینکه برگزاری اینگونه برنامه ها و همایش ها راهی برای ترویج هر چه بیشتر فرهنگ فاطمی در جامعه است، بیان کرد: این همایش با حضور گسترده افراد به ویژه بانوان و دختران جوان و نوجوان برگزار می شود.

وی اهداف برگزاری جشن کوثر را معرفی الگوهای اسلامی و انقلابی برای زنان مسلمان، انعکاس دستاوردهای زنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، گسترش فرهنگ و سیره فاطمی و علوی، نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب، تاکید بر نقش زنان در نظام جمهوری اسلامی و بهره گیری از توان و ظرفیت فرهنگیان فرهیخته در هفته زن دانست.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش به شعار امسال هفته زن در اراک اشاره کرد و گفت: حضرت فاطمه سلام الله علیه محور وحدت و اتحاد امت اسلام است که برنامه های این هفته در اراک با شعار "فاطمه محور وحدت امت اسلام" برگزار می شود.

فرمانده سپاه ناحیه اراک عیادت خواهران بسیجی شهرستان اراک از بیماران سرطانی بیمارستان آیت الله خوانساری اراک، دیدار با خانواده معظم شهدا، حضور گسترده بسیج جامعه زنان در نماز عبادی و سیاسی جمعه را از جمله برنامه های این هفته دانست و بیان کرد: برپایی همایش عصر شعر با موضوع سیره حضرت زهرا سلام الله، برگزاری نمایشگاه حجاب و عفاف، برگزاری نشست های بصیرتی و معرفتی، کوهپیایی و گلبارن قبور مطهر شهدای گمنام در قله نورالشهدا، مسابقه پیامکی و برپایی مراسم سخنرانی با محوریت تبیین شخصیت حضرت زهرا سلام الله از دیگر برنامه های مهم بسیج جامعه شهرستان اراک در هفته گرامیداشت زن است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز