وزیر بهداشت:

مردم در مورد سریال"در حاشیه" قضاوت کنند/ اجازه دهیم مردم سریال را ببینند

۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۵:۴۷:۲۴
کد خبر: ۲۷۵۷۴۶
مردم در مورد سریالدر حاشیه قضاوت کنند/ اجازه دهیم مردم سریال را ببینند
وزیر بهداشت درباره سریال «درحاشیه» گفت: نظر کلی ما درباره صداوسیما که باید دانشگاه باشد، این است که فرهنگ عمومی را ارتقا دهد، از سرمایه‌های ملی صیانت کند و به مجموعه‌هایی که به مردم خدمت می‌کنند، حرمت بگذارد البته هیچ کدام از این مجموعه‌ها مقدس نیستند و همواره دارای معایبی نیز هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا،دکتر سیدحسن هاشمی در حاشیه برگزاری مراسم تکریم و معارفه معاون آموزشی وزارت بهداشت در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در مورد سریال طنز "در حاشیه" با بیان اینکه عرصه هنر وسیع است، گفت: طبیعت طنز با اغراق همراه است و نمی‌توان انتظار داشت بدون پرداختن به سوژه خاص، هنر طنز را تقویت کرد، البته سازمان صدا و سیما باید مراقبت بیشتری در این باره داشته باشد.

وی اشاره کرد: اجازه دهیم مردم سریال را ببینند و خودشان قضاوت کنند، زیرا قرار نیست ما به جای آنها اظهار نظر کنیم. اما از نظر هنری، این هنرمندان و متخصصان این حوزه هستند که اظهار نظر می‌کنند؛ این قضاوت مردم است که برای ما محترم است و خودمان سعی کنیم حاشیه‌سازی نکنیم چرا که ما کارهای مهم‌تری پیش رو داریم.

وزیر بهداشت در پاسخ به سوال خبرنگاری که آیا شما این سریال را دیده‌اید، گفت: بله چند قسمت از این سریال را قبل از پخش دیده‌ام و صحبت‌هایی را نیز انجام دادم که کسی به این صحبت‌ها توجه نکرد. در حال حاضر نیز به دلیل اینکه تا دیر وقت مشغول کار هستم ، فرصت نشده است که آن را ببینم اما نه تنها از عوامل این سریال، بلکه از هیچ کس ناراحت نیستم.

نظر شما
نظرات
زهرا
|
-
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
0
0
سریالی عالی و زیبا مانند تمام کارهای آقای مدیری
شهرام
|
-
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
0
0
با سلام . به نظر بنده مردم ایران آنقدر بلوغ فکری دارند که بین طنز و واقعیت تفاوت قایل شوند و البته نگرانی در این خصوص بی مورد است ، چرا که هر کسی به مردم خدمت کند نزد خداوند و بندگان خدا عزیز است و هرکسی خیانت کند ، در هر لباسی که باشد جزایش را در روز حساب خواهد دید . به قول معروف دیر و زود دارد ولی سوخت و سوز ندارد.
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز