تعریض آزادراه تهران - کرج در انتظار تخصیص اعتبار ویژه

۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۰۹:۳۲:۳۰
کد خبر: ۲۷۶۲۳۷
تعریض آزادراه تهران - کرج در انتظار تخصیص اعتبار ویژه
به گفته مدیر ساخت و توسعه راه‌های استان البرز طرح تعریض آزادراه تهران – کرج – قزوین به دلیل شرایط خاص و ویژه ترافیکی - منطقه‌ای نیازمند تمام دستگاه‌های مرتبط از جمله شهرداری، پلیس و شورای ترافیک استان بوده و برای اعتبارات آن باید چاره‌ای به صورت پایدار اندیشیده شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان البرز، مدیر ساخت و توسعه راه های استان البرز گفت: تعریض بخشی از آزاد راه تهران  - کرج تا حدودی به ظرفیت این محور افزود.

افشین پیرنون اضافه کرد: در سال های گذشته معضل ترافیک آزاد راه تهران - کرج، وزارت راه وشهرسازی را برآن داشت تا با تعریض آزاد راه از سه خط به پنج خط از نسبت به افزایش ظرفیت آزادراه موجود به عنوان اصلی ترین مسیر ارتباطی اقدام کند اما این طرح با حدود ۸۰% پیشرفت فیزیکی در چند نقطه به دلیل معضلات ناشی از معارضین اعم از ملکی و مستحدثات واقع در مسیر اعم از پلهای احداثی قبلی مانند کلاک، فردیس و گالریهای مترو در محل گرمدره متوقف شد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: از طرفی با توجه به اینکه در زمان شروع اجرای این طرح استان البرز از تهران مجزا نشده بود، قرارداد و اعتبارات مربوط به پروژه در اختیار اداره کل استان تهران بوده که تاکنون تفویضی در این مورد به استان البرز صورت نپذیرفته و عملا قرارداد پیمانکار نیز در حال اتمام بوده و اعتباراتی نیز برای سالجاری این پروژه در نظر گرفته نشده است.

پیرنون بیان داشت: طرح تعریض آزادراه تهران – کرج – قزوین به دلیل شرایط خاص و ویژه ترافیکی – منطقه‌ای نیازمند تمام دستگاههای مرتبط از جمله شهرداری، پلیس  و شورای ترافیک استان بوده و برای اعتبارات آن باید چاره ای به صورت پایدار اندیشیده شود. آزاد راه تهران -کرج -قزوین یکی از محورهای مهم مواصلاتی کشور است که در حوزه استحفاظی استان های تهران –البرز و قزوین واقع شده و شاه راه ارتباطی ۱۳ استان کشور به حساب می آید که باید برای رفع ترافیک دراین آزاد راه نگاه ویژه‌ای شود

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز