گدایی با لباس زنانه در مناطق شلوغ

۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۲:۰۸:۵۲
کد خبر: ۲۷۶۲۸۹
گدایی با لباس زنانه در مناطق شلوغ
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری مردجوانی خبرداد که در پوشش زنانه اقدام به تکدی‌گری می‌کرد.

 

 

 

 به گزارش برنا، سرهنگ رضا شیرزادی فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در تشریح جرییات این خبر گفت: یکی از آسیب‌های جدی که اجتماع را تهدیدمی کند، گسترش روزافزون تکدی‌گری است که متکدیان به روش‌های گوناگون بخش یا همه اوقات خود را در خیابان‌ها سپری می‌کنند.

این مقام انتظامی افزود: پدیده تکدی‌گری، پدیده‌ای جهانی و هشداردهنده است، تقریبا هیچ شهر و کشوری در دنیانیست که متکدی نداشته باشد، همهٔ ما هر روز درمعابر وخیابان‌ها شاهدحضور افرادی هستیم که با ظاهری ژولیده و غبارآلود به دست فروشی؛ تکدی و... مشغولند و سماجت آن‌ها درتحریک احساسات ما، آنقدر آزار دهنده است که مظلومیتشان را تحت الاشعاع قرارمی دهد.

سرهنگ شیرزادی عنوان داشت: همین عوامل باعث شده افرادی باسوء استفاده ازاحساسات مردم اقدام به استفاده از پوشش‌های مختلف به منظور درآمد زایی بیشتر کنند.

وی افزود: هوشیاری ماموران کلانتری ۲۲ آبادانی مسکن باعث شد مرد جوانی که با استفاده ازپوشش چادر و لباس زنانه درمناطق شلوغ تکدی‌گری می‌کرد دستگیرشود.

فرمانده انتظامی شهرستان درپایان ضمن اشاره به تشکیل پرونده برای فرد دستگیر شده گفت: تکدی‌گری را می‌توان درعوامل اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و... خانواده‌ها جستجوکرد زیرا کمرنگ شدن فرهنگ مذهبی و ملی و سست شدن بنیان ارزش‌های اخلاقی و اعتقادی درجامعه و عدم فرهنگ سازی در زمینه شیوه‌های برخورد مردم با متکدیان زمینه ساز این عوامل است.

نظر ها
افزودن جدید
نظر شما