معاون رئیس جمهور در امور زنان خبر داد:

ارایه بسته‌های حمایتی به زنان سرپرست خانوار روستایی

۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۳:۳۹:۴۳
کد خبر: ۲۷۶۳۱۴
ارایه بسته‌های حمایتی به زنان سرپرست خانوار روستایی
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: ارایه بسته‌های حمایتی به زنان سرپرست خانوار با اولویت زنان روستایی یکی دیگر از مواردی است که به طور قطع در دولت تدبیر و امید به انجام خواهد رسید.

به گزارش گروه جوان و جامعه برنا، شهیندخت مولاوردی در ویژه برنامه ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) در مسجد رسول اکرم (ص) در کرج افزود: ایجاد مهد کودک در زندان‌ها، بیمه زنان خانه‌دار، ساماندهی زنان معتاد و کارتن خواب، حمایت از زنان قربانی خشونت و کاهش ساعت کاری زنان شاغل از مواردی است که در دولت یازدهم پیگیری جدی خواهد شد.

وی با اشاره به عملکرد تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران گفت: این تیم به دنیا ثابت کرد که دیپلماسی همواره منطقی‌تر و ارزان‌تر از جنگ است. ایران در ادامه مذاکرات به دنیا ثابت خواهد کرد که به دنبال تعامل و صلح در چارچوب احترام به بشریت است و از جنگ‌افروزی فاصله بسیاری دارد.

مولاوردی اضاقه کرد: بیانیه سوئیس نشان‌دهنده تعامل سازنده جمهوری اسلامی و دولت با دیگر کشورها در چارچوب رعایت منافع مشترک است و امیدوارم این مدل در میان دیگر کشورهای قدرتمند نیز عملی شود.

وی به نامگذاری سال 94 از سوی مقام معظم رهبری به نام دولت و ملت ، همدلی و همزبانی اشاره و اظهار کرد: برای رسیدن به این هدف ابتدا مسئولان در مقابل انتقادها باید صبر بیشتری داشته باشند و در وهله دوم مردم نیز کمک حال دولت بوده و خدمات انجام گرفته را نادیده نگیرند.

مولاوردی در خصوص برخی مشکلات کشور نیز گفت: امروز کشور با پدیده‌های مختلفی همچون مشکلات زیست محیطی و کم‌آبی مواجه است که باید برای آنها تدابیر لازم و اساسی اندیشیده شود.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده یادآور شد: پس از 36 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، کشور توانسته در سطح منطقه به توسعه متوازن دست یابد و این مهم یکی از ویژگی‌های ممتاز کشورما در منطقه و جهان است.

مولاوردی در پایان با اشاره به جایگاه و نقش زنان در کشور گفت: زنان ایرانی همواره در تمامی زمینه‌ها کمک حال دولت بوده‌اند و باید بیش از گذشته در جای جای دولت مورد استفاده قرار بگیرند.

نظر شما