تعمیرکاری که سارق از آب درآمد

۱۳۹۴/۰۱/۲۲ - ۰۹:۱۱:۳۷
کد خبر: ۲۷۶۴۱۵
تعمیرکاری که سارق از آب درآمد
شنیدن رمز دوم کارت عابربانک شرکت کافی بود تا جوان تعمیر کار دست به سرقت 20 میلیون ریالی شود.

به گزارش برنا، رییس پلیس فتا خراسان رضوی در راستای این خبر گفت:‌ در پی دریافت شکایتی مبنی بر برداشت غیر مجاز 30 میلیون ریالی از حساب شهروندی در مشهد، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

شاکی در اظهارات اولیه گفت: حدود چهارده سال است که در شرکتی کار می کنم و از هر لحاظ مورد اعتماد رییس شرکت می باشم و به همین علت کارت عابر بانک رییس به منظور انجام برخی امور شرکت در اختیارم بود که بدون اطلاع من و رییس شرکت ، از کارت بانکی شرکت پول برداشت شده است.

سرهنگ سید محسن عرفانی افزود: ماموران پلیس فتا با به تحقیقات پلیسی در فضای مجازی و اقدامات فنی موفق به شناسایی عامل این برداشت میلیونی شده و وی را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

دزد جوان در اعترافاتش گفت: چندی پیش برای انجام کار تعمیراتی در دفتر شرکت، اطلاعات کارت عابربانکی را که روی میز بود یادداشت کردم و زمانی که منشی شرکت در حال پرداخت قبض بودند رمز دوم را به خاطر سپردم و در فرصتی مناسب اقدام به برداشت پول کردم.

رئیس پلیس فتا با اشاره به معرفی متهم به دادسرا برای سیر مراحل قانونی به شهروندان توصیه کرد : هنگام پرداخت قبوض و یا خرید اینترنتی خود مسائل ایمنی را جدی بگیرید.

نظر شما