تگرگ در راه تهران

۱۳۹۴/۰۱/۲۲ - ۰۹:۲۶:۵۱
کد خبر: ۲۷۶۴۲۴
تگرگ در راه تهران
یک کارشناس سازمان هواشناسی از بارش تگرگ در پاره ای از نقاط شهر تهران خبر داد.

به گزارش برنا ،امین حسین نقشینه در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور گفت: امروز تقویت سامانه بارشی را داریم و فردا نیز روی استان‌های شمال غرب، سواحل غربی خزر، دامنه‌های مرکزی زاگرس غرب، غرب و جنوب غرب بارش باران همراه با وزش باد و رعدو برق پیش‌بینی شده است که البته در مناطق مستعد شاهد بارش تگرگ در این مناطق خواهیم بود.

او با بیان اینکه در اواخر وقت امروز گستره بارش‌ها به شمال شرق کشیده می‌شود، گفت: امروز و فردا گرد و خاک در جنوب غرب و غرب کشور رخ خواهد داد، همچنین باید بگویم که نفوذ جریانات شمالی روی سواحل شمال باعث می‌شود تا کاهش دما و بارش باران در این مناطق تشدید شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه امروز و فردا کاهش دمای محسوس در سواحل شمال رخ می‌دهد، گفت: رشت کاهش 7 درجه ای دما خواهد داشت و دمای استان گرگان روز گذشته 40 درجه سانتی گراد بود که امروز 22 درجه کاهش دما را تجربه می‌کند.

نقشینه با بیان اینکه بارش باران امروز و فردا در تهران رخ می‌دهد، گفت: بیشینه دمای امروز تهران 26، فردا 21 و دوشنبه 18 درجه سانتی گراد خواهد بود در واقع کاهش 8 الی 9 دما در تهران رخ می‌دهد.

او گفت: امشب و فردا در مناطق مستعد و پاره‌ای نقاط تهران در برخی ساعات بارش تگرگ پیش‌بینی شده است. همچنین رگبار باران و وزش باد امشب برای تهران خواهیم داشت.

نظر شما