دبیر شورای سلامت دهان وزارت بهداشت خبر داد:

طرح تحول سلامت دهان در کشور از فردا آغاز می شود

۱۳۹۴/۰۱/۲۲ - ۱۰:۱۲:۲۳
کد خبر: ۲۷۶۴۶۷
طرح تحول سلامت دهان در کشور از فردا آغاز می شود
دبیر شورای سلامت دهان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از آغاز طرح تحول سلامت دهان در کشور خبر داد.

 

 

به گزارش گروه سلامت جوان برنا، دکتر سعید عسگری با بیان این خبر گفت: برنامه ریزی هایی برای پیشگیری از بیماری های دهان و دندان در کشور در نظر گرفته شده است که قرار است از امسال اجرایی شود.

وی گفت: این برنامه ها به دو صورت درون بخشی با امکانات و توانمندی های وزارت بهداشت و نیز به صورت میان بخشی با مشارکت های بین بخشی و همکاری های وزارت آموزش و پرورش در مدارس ابتدایی سراسر کشور اجرا خواهد شد.

دبیر شورای سلامت دهان وزارت بهداشت، همکاری و همراهی بیمه های پایه و سلامت در اجرای این برنامه ها را بسیار موثر عنوان کرد و افزود: در کنار این برنامه ها، به موضوع ارائه خدمات درمانی دندانپزشکی به مردم نیز توجه ویژه ای خواهد شد.

گفتنی است مراسم اعلام آغاز طرح تحول سلامت دهان در کشور با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، معاونین، مدیران و مشاورین این وزارتخانه، اعضای کمیسون بهداشت و درمان مجلس، روسا و اعضای هیات مدیره انجمن های علمی دندانپزشکی، اساتید و پیشکسوتان حوزه دندانپزشکی، روسای دانشگاه های علوم پزشکی و روسای دانشکده های دندانپزشکی سراسر کشور، مسوولین دفاتر سلامت دهان دانشگاه های علوم پزشکی، روسای سازمان های بیمه ای کشور و نیز مسوولان ارشد وزارتخانه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و آموزش و پرورش فردا صبح در ستاد مرکزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز